آخرین فرصت های کسب سهمیه برای تراکتور

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران، گروه استان ها؛ دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و تراکتور در چارچوب هفته بیست و هشتم از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 20:30 فردا دوشنبه 20 مردادماه در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر در دیداری حساس رو به روی هم صف آرایی خواهند کرد.

آخرین فرصت های کسب سهمیه برای تراکتور

شاگردان ساکت الهامی در تراکتور طی دو هفته اخیر 4 امتیاز حساس را در مصاف با تیم های شهر خودرو و پیکان از دست داده اند و البته خوش شانس بوده اند که از هر دو این بازی ها، پیروز به کسب تک امتیاز نیز شده اند. تساوی برابر استقلال و باخت مقابل نساجی، از دیگر نتایج ضعیف الهامی در تراکتور پسا کرونا بوده است که در نهایت باعث شده تا کسب سهمیه فصل آینده رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای سرخ پوشان همچنان در هاله از ابهام قرار گیرد.

رجحان های دو گله برابر صنعت نفت آبادان و سپاهان که هر دو با درخشش بی نظیر و ضربات از راه دور احسان حاج صفی به دست آمد، باعث شده تا تراکتور هم اکنون با 46 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به استقلال 49 امتیازی در رتبه سوم جدول جای گیرد.

و البته که پایین تر از سرخ پوشان، تیم های فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و شهر خودرو مشهد متر صد کوچک ترین فرصتی هستند تا اختلاف امتیازی بسیار اندک خود با تراکتور را جبران نموده و جای این تیم را در رتبه سوم بگیرند.

جهت سخت دو تیم برای کسب سهمیه و بقا

با رجحان برابر شاهین، سرخ پوشان فوتبال آذربایجان می توانند 49 امتیازی شده و تا حدی با خیال آسوده به سراغ 2 بازی انتهایی فصل بفرایند، البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که ماشین سازی و فولاد، هر دو با انگیزه های بسیار بالایی در این هفته ها برابر تراکتور ظاهر خواهند شد و اگر ساکت الهامی و شاگردانش کوچک ترین لغزشی از خود نشان دهند، برایشان گران تمام خواهد شد.

در آن سوی میدان تیم شاهین شهرداری بوشهر با راهنمایی مهدی پاشازاده فعلاً گزینه اصلی و قطعی سقوط به رقابت های دسته پایین تر محسوب می گردد، با این حال پیروزی بسیار حساس هفته گذشته این تیم مقابل پارس جنوبی جم همچنان امیدهای این تیم را برای بقا روی کاغذ زنده نگه داشته است و بوشهری ها امیدوارند تا با کسب 3 امتیاز بازی با تراکتور، شرایط شأن را در جدول بهبود بخشند.

الهامی: سهمیه در دسترس است

ساکت الهامی با توجه به بازی هایی که طی هفته های اخیر از تیمش شاهد بوده و بازخورد منفی ای که از طرفداران دریافت نموده، احتمالاً به خوبی می داند که در صورت عدم کسب سهمیه آسیایی، دیگر جایی در تراکتور نخواهد داشت و شاید باخت یا تساوی برابر شاهین، به بهای اخراجش تمام گردد.

او در نشست خبری قبل از بازی گفته است: شرایط در ملاقات مقابل شاهین به گونه ای است که هر دو تیم احتیاج به سه امتیاز بازی دارند و جای هیچ اشتباه و ریسکی نیست. در بازی فردا هر دو تیم برای برد بازی می نمایند و مطمئنم بازی زیبا و هجومی از سوی هر دو تیم شاهد خواهیم بود و هر تیمی که تمرکز بالایی داشته باشد، می تواند پیروز از زمین مسابقه خارج گردد و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد.

وی اضافه کرد: اکنون شرایط جدول به گونه ای است که هیچ بازی آسانی وجود ندارد و شاهین در بین تیم هایی که برای بقا می جنگند، از شرایط بهتری برخوردار است. امیدوارم بتوانیم با کسب سه امتیاز، شرایط خودمان را در جدول تثبیت کنیم. از روز اولی که کارمان را شروع کردیم، به دنبال کسب سهمیه آسیایی بودیم و مجموعه باشگاه هم تمام سعی و کوشش خود را در این راستا انجام داده است و شرایط مهیاست تا تراکتور بتواند بعد از مدت ها سهمیه آسیایی را کسب کند.

مهدی پاشازاده نیز که با قبول راهنمایی شاهین بوشهر انتهای جدولی ریسک بزرگی انجام داده است، در مورد بازی با تراکتور گفته است: تنها چیزی که به آن دلگرمی داریم این است که یک تیم باشیم چرا که از هر لحاظ از همه تیم ها پایین تر هستیم. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که از لحاظ تیمی بهتر از رقیبان مان شویم و این کار را هم داریم انجام می دهیم. بازیکنان تیم مان زیر فشار بسیار زحمت می کشند و کادر فنی ما خیلی سخت گیری می نماید. متأسفم از اینکه هم از لحاظ بدنی و هم از لحاظ کار تیمی خیلی سخت گیری می کنیم و جز این کار هم راه دیگری نداریم. ان شاءالله که بازی خوبی از دو تیم ببینیم و کوشش مان به ثمر برسد تا نتیجه خوبی بگیریم.

انتها تساوی ها برای تراکتور؟

تراکتور تحت راهنمایی در اغلب بازی های حساس با احتیاط وارد زمین شده و در نهایت با تساوی از زمین مسابقه خارج شده است و البته ملاقات رفت تراکتور با شاهین در تبریز هم بدون گل و با تقسیم امتیازات انتها پیدا کرد.

حال باید منتظر ماند و دید که تراکتور می تواند در این مسابقه حساس با تغییر روش بازی نسبت به هفته های قبل، نتیجه ای درخور گرفته و تنور رقابت با استقلال برای کسب صندلی نایب قهرمانی را داغ نگه دارد، یا اینکه با ادامه فرایند ناامیدنماینده اخیر و مشکلاتی که در گلزنی شاهد آن بوده ایم، قافیه را این بار به شاهین بوشهر واگذار نموده و شانس کسب سهمیه را نیز از دست خواهد داد؟

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 31841

به "آخرین فرصت های کسب سهمیه برای تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرصت های کسب سهمیه برای تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید