افزایش حمایت جمهوریخواهان از ترامپ بعد از توهین به زنان کنگره

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، در حالیکه اغلب شخصیت های آمریکایی از توهین دونالد ترامپ به اعضای زن مجلس نمایندگان ایالت متحده ناراحت هستند، نتیجه یک نظرسنجی جدید در آمریکا که توسط رویترز و موسسه Ipsos اجرا شده از افزایش حمایت جمهوریخواهان از ترامپ حکایت دارد.

افزایش حمایت جمهوریخواهان از ترامپ بعد از توهین به زنان کنگره

بر اساس نتایج نظرسنجی، حمایت از ترامپ در میان جمهوریخواهان در یک هفته گذشته با 5 درصد افزایش به 72 درصد رسیده است.

افزایش حمایت جمهوریخواهان از ترامپ در حالی است که شب گذشته مجلس نمایندگان آمریکا در محکومیت اظهارات ترامپ قطعنامه ای را تصویب کرد.

قطعنامه ای که با 240 رای موافق در مجلس نمایندگان به تصویب رسید اظهارات و پیغام های اخیر توییتری رئیس جمهوری آمریکا بر ضد نمایندگان ترقی خواه و منتقد عملکرد دولت را نژادپرستانه توصیف و آنرا به عنوان رویکردی که به ترس و نفرت از آمریکایی های رنگین پوست مشروعیت می بخشد به شدت محکوم کرد.

این در حالیست که رئیس جمهوری آمریکا به تازگی در توجیه اظهارات خود اتهامات نژادپرستانه را رد نموده و گفته است که حتی یک استخوان نژادپرست نیز در بدن ندارد.

دونالد ترامپ که مادر و دو همسر وی همگی خارج از آمریکا متولد شده اند با تکرار حملات گذشته نسبت به نمایندگان منتقد دموکرات که وی از آنها به عنوان ترقی خواه ها یاد می نماید، از چهار نماینده که شهروند آمریکا هستند و نژادی غیر آمریکایی دارند خواسته بود که اگر از وضعیت موجود در کشور رضایت ندارند می توانند آمریکا را ترک نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9074

به "افزایش حمایت جمهوریخواهان از ترامپ بعد از توهین به زنان کنگره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش حمایت جمهوریخواهان از ترامپ بعد از توهین به زنان کنگره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید