افزایش پوشش ابر و رگبار باران در برخی نقاط استان بوشهر

به گزارش بلاگ پو، پیغام مساعدی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: آنالیز نقشه های پیش یابی استان نشان می دهد که در ساعاتی از امروز و فردا همچنان شرایط برای تشکیل توده های آب و هوایی همرفتی (محلی) و وقوع ناپایداری های موقت جوی در برخی نقاط استان برقرار است.

افزایش پوشش ابر و رگبار باران در برخی نقاط استان بوشهر

وی افزود: در برخی نقاط استان افزایش پوشش ابر، رگبار باران به همراه رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای در برخی ساعات دور از انتظار نیست و ضمن اینکه ارتفاع موج دریا در هنگام وزش تندبادهای لحظه ای، افزایش قابل ملاحظه ای خواهد یافت.

مساعدی گفت: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری ، در برخی نقاط استان گاهی همراه با رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی بصورت رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندباد لحظه ای و گردوخاک، طی صبحگاه در برخی نقاط ساحلی احتمال مه صبحگاهی پیش بینی می گردد.

وی بیان نمود: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی و در هنگام ناپایداری متغیر با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت و در هنگام وقوع ناپایداری و وزش تندباد بیش از 40کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در این مدت ارتفاع موج دریا بین 30 تا 90 سانتیمتر و در هنگام ناپایداری و وزش تندباد بیش از 150 سانتیمتر پیش بینی می گردد.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد دریا ساعت یک و 10 دقیقه بامداد و جزر دریا در ساعت 10 و 13 دقیقه خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2230

به "افزایش پوشش ابر و رگبار باران در برخی نقاط استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش پوشش ابر و رگبار باران در برخی نقاط استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید