الزامات و مقدمات تحقق شعار جهش فراوری

به گزارش بلاگ پو، وزیر دفاع در نشست شورای راهبردی این سازمان، الزامات و مقدمات تحقق شعار جهش فراوری در سال پیش رو را تشریح کرد.

الزامات و مقدمات تحقق شعار جهش فراوری

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، نشست شورای راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با هدف آنالیز راهکارهای تحقق شعار سال با عنوان جهش فراوری با امیر سرتیپ حاتمی حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاونین مدیران عامل و مشاورین وزارت دفاع تشکیل شد.

وزیر دفاع در این نشست با تاکید بر آنالیز راهکارهای تحقق شعار سال با عنوان جهش فراوری در صنعت دفاعی و لزوم بهره گیری مطلوب و بهینه از تمام ساز و کارها و ظرفیت های موجود در کشور و نیروهای مسلح توضیح داد: بسته مدیریت انقلابی و جهادی، شناخت صحیح و واقعی از تهدیدات همه جانبه نظام سلطه، راهکارهای مقابله با تحریم های ظالمانه، تحکیم اراده و باورهای مدیران، جذب انگیزه های الهی، پیش بینی منابع اقتصادی بدون وابستگی به بودجه های دولتی و تبیین سیاست های راهبردی از جمله الزامات و مقدمات برای تحقق شعار حکیمانه جهش فراوری در سال پیش رو می باشد.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان انتظارات شفاف خود از مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور گفت: تحقق رشد جهشی در بازه زمانی یک ساله، برطرف گلوگاه های فناورانه در حوزه های صنعت دفاعی، تحرک و چابکی در فراوری اقلام مورد احتیاج و ضروری نیروهای مسلح و در مجموع تقویت قدرت رزم و تامین احتیاجهای اساسی نیروهای مسلح از جمله اهداف راهبردی وزارت دفاع در سال جدید می باشد.

وزیر دفاع استفاده حداکثری از ظرفیت های مازاد صنعتی برای فراوری محصولات مورد درخواست و مورد احتیاج ملی، کوشش در جهت داخلی سازی و بومی سازی کلیه قطعات و تجهیزات، بهره گیری از ظرفیت های مراکز دانش بنیان دانشگاه ها و مراکز علمی، تعامل موثر با صنایع فراوریی در کشور را از جمله راهبردهای تحقق جدید فراوری در وزارت دفاع برشمرد.

امیر سرتیپ حاتمی توجه جدی به خانواده های محصول راهبردی حوزه نظامی همچون سامانه های موشکی، رزم دریایی، زمینی، هوایی، جنگال، سامانه های پدافندی و فراوری مهمات هوشمند را از اولویت های صنعت دفاعی در سال جهت جهش فراوری دانست.

وزیر دفاع یادآور شد: باتوجه به دشمنی های نظام سلطه و فتنه انگیزی های آنان در طول چهار دهه گذشته، نیروهای مسلح همیشه با چشمان بیدار تمامی تحولات منطقه و دنیا را رصد نموده و خود را برای هرگونه تهدیدی در آینده آماده ساخته است و بر این اساس صنعت دفاعی با راهنمایی های راهبردی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز تمام همت خود را بر فراوری تجهیزات پیشرفته به روز و کارآمد جهت ارتقاء قدرت دفاعی نیروهای مسلح به کار گرفته است.

امیر سرتیپ حاتمی در خاتمه اظهار داشت: با همت جهادی همه کارکنان پرکوشش وزارت دفاع توانستیم گام های مهم و موثری در جهت تحقق شعار رونق فراوری برداریم که فراوری جت جنگنده بومی کوثر، زیردریایی فاتح، خودروهای زرهی ضد مین و ضد کمین طوفان و رعد از این دست محصولات بوده است و ان شاءالله در امسال نیز با همت و کوشش مخلصانه متخصصین متعهد صنعت دفاعی گام های بزرگی را در جهش فراوری بر خواهیم داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24545

به "الزامات و مقدمات تحقق شعار جهش فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزامات و مقدمات تحقق شعار جهش فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید