امضای 64 میلیارد دلار توافقنامه در اجلاس یک کمربند یک جاده

به گزارش بلاگ پو، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین گفت در دومین اجلاس بین اللملی یک کمربند یک جاده 283 قرارداد و تفاهم نامه به ارزش 64 میلیارد دلار میان چین و کشور های دیگر امضا شد.

امضای 64 میلیارد دلار توافقنامه در اجلاس یک کمربند یک جاده

به گزارش شی جین پینگ، رئیس جمهور چین بیان کرد در دومین اجلاس بین اللملی یک کمربند یک جاده 283 قرارداد و تفاهم نامه به ارزش 64 میلیارد دلار میان چین و کشور های دیگر امضا شد.

شی شنبه شب در گزارش پایانی این اجلاس به خبرنگاران در پکن اضافه کرد: در حاشیه تدارکات و برگزاری مجمع، طرف های مختلف به 283 نتیجه ملموس و عملی از جمله برگزاری نخستین همایش صاحبان موسسات، شرکت ها و امضای توافقنامه های همکاری به ارزش 64 میلیارد دلار رسیدند.

وی اضافه کرد: امضای این تعداد تفاهم نامه و قرارداد، نشان می دهد ساخت مشترک کمربند و جاده با جریان عصر حاضر همخوانی دارد و علاوه بر آنکه مورد توجه مردم قرار گرفته، به نفع بهبود وضعیت زندگی آن ها و حفظ منابع جهانی است.

رییس جمهوری چین تاکید نمود: رهبران و مسئولان سازمان های بین المللی شرکت کننده گفت وگو هایی عمیق با یکدیگر داشتند که در آن ایده های همکاری تکمیل و موضوعات اصلی آن تعیین شد و شرکت کنندگان برای تقویت سازوکار همکاری و همین طور درخصوص ساخت مشترک کمربند و جاده به تفاهم گسترده رسیدند.

او گفت: این تفاهم ها در بیانیه مشترک این گردهمایی منعکس شده و راهنمای اقدام های آینده در همکاری بین المللی کمربند و جاده خواهد بود.

رئیس جمهور چین تاکید نمود طرف های مختلف شرکت کننده در این مجمع معتقدند که مجمع همکاری بین المللی یک کمربند یک جاده بستری مهم برای همکاری چندجانبه است و از برگزاری مداوم این مجمع و تقویت همکاری های عملی در راستای دستیابی به نتایج ملموس بیشتر پشتیبانی نموده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6601

به "امضای 64 میلیارد دلار توافقنامه در اجلاس یک کمربند یک جاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای 64 میلیارد دلار توافقنامه در اجلاس یک کمربند یک جاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید