ایرلاین ها هر دقیقه 300 هزار دلار ضرر می نمایند

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - یاتا هشدار داد صنعت هواپیمایی کرونازده دنیا در نیمه دوم سال میلادی جاری 77 میلیارد دلار دیگر ضرر خواهد نمود.

ایرلاین ها هر دقیقه 300 هزار دلار ضرر می نمایند

به گزارش ایسنا، یاتا هشدار داد صنعت هواپیمایی دنیا با نرخ 300 هزار دلار در دقیقه معادل 13 میلیارد دلار در ماه ضرر می نماید و ممکن است بخشهای زیادی از این صنعت تا چند ماه دیگر دچار ورشکستگی گردد.

برایان پیرس، رییس اقتصاددان انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) به خبرنگاران گفت: مسئله اصلی اکنون یاری است به خصوص یارانه های دستمزد که از سوی دولتها در حال حذف شدن هستند. وی خواهان تمدید برنامه های حمایتی دولتها برای ایرلاینها شد.

یاتا اعلام نموده که ایرلاینها در سه ماهه دوم سال جاری که شیوع ویروس کرونا سفرهای دنیای را فلج نموده است، 51 میلیارد دلار ضرر کردند.

درخواستها برای افزایش حمایت دولتی در حالی مطرح شده که ایرلاینهای آمریکایی با از دست دادن امیدشان به تصویب بسته یاری اقتصادی جدید فدرال، مرخصی اجباری بیش از 23 هزار نفر از کارکنانشان را شروع کردند.

یاتا نسبت به ورشکستگی بیشتر ایرلاینها در زمستان نیمکره شاقتصادی هشدار داده زیرا صرفه جوییها و کاهش هزینه ها برای جبران سقوط درآمد شرکتهای هواپیمایی کافی نیست.

به گفته پیرس، یک شرکت هواپیمایی معمولی اکنون برای هشت و نیم ماه فعالیت پول دارد.

بر اساس گزارش رویترز، ایرلاینهای دنیای خواهان سیستم دنیای تست کووید 19 پیش از پرواز به جای قرنطینه و محدودیتهای سفر هستند که باعث فلج شدن سفرهای هوایی شده اند.

یاتا انتظار دارد حتی در صورت عرضه واکسن کووید 19، سطح ترافیک هوایی تا خاتمه سال 2021 راکد مانده و ضرردهی شرکتهای هواپیمایی با نرخ پنج تا شش میلیارد دلار در ماه ادامه پیدا کند و تا سال 2022 این بخش به سودآوری برنگردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35137

به "ایرلاین ها هر دقیقه 300 هزار دلار ضرر می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرلاین ها هر دقیقه 300 هزار دلار ضرر می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید