بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان: جو تمرین تیم ملی، آرام است

به گزارش بلاگ پو، بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان گفت: هیچ حاشیه ای در اردوی تیم ملی وجود ندارد و جو بسیار آرام است.

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان: جو تمرین تیم ملی، آرام است

رؤیا کلاتی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد شرایط تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان اظهار کرد: خدا را شکر با وجود اینکه جوان گرایی اجرا شده اما جو اردو در کنار مربیان خوب و بازیکنان باتجربه کاملاً خوب و صمیمانه است. ترکیبی از جوانان و بازیکنان باتجربه در اردو حضور دارند و همه چیز بسیار خوب است.

وی مطرح نمود: کادر تیم ملی به صورت کامل عوض شده و زیور بابایی که از ملی پوشان سابق تیم ملی و فردی کاربلد و خوش اخلاق است، وظیفه راهنمایی تیم را برعهده دارد. علی رعدی نیز بسیار به جوانان بها می دهد و صبورانه در کنار بازیکنان باتجربه بسیاری از نکات را به ما گوشزد می نماید.

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان خاطر نشان کرد: نزدیک ترین تورنمنتی که در پیش داریم مسابقات چهارجانبه روسیه است که در اردیبهشت ماه برگزار می گردد و اردوی بعدی، آخرین اردوی تیم ملی پیش از اعزام است. تیم های بزرگی مانند اسپانیا، پرتغال و روسیه در این مسابقات حضور دارند و شرکت در این تورنمنت هم برای من و هم سایر بازیکنان می تواند تجربه بزرگی باشد.

کلاتی با اشاره به حواشی اخیر در مورد تیم ملی، اعلام کرد: همه چیز از لحاظ امکانات، تمریناتی که داریم، کادر فنی و روابط، خوب است. حاشیه هایی که در بیرون از تمرین وجود دارد جو را بسیار عجیب و غریب نشان می دهد اما خدا را شکر هم فدراسیون حمایت می نماید و هم کادری که وجود دارد به جوانان بها می دهند. جو کاملاً خوب و آرام است و همه چیز مهیا است که ان شاءالله یک تورنمنت خوب در پیش داشته باشیم.

وی در مورد گلایه ها و حواشی اخیر راجع به تیم ملی فوتسال بانوان گفت: من در بازی های جام ملت های آسیا نبودم، اما بازیکنان زحمت کشیده اند و دریافت مطالبات، حق طبیعی آنهاست. مشکلاتی وجود دارد که ان شاء الله به زودی حل می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6447

به "بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان: جو تمرین تیم ملی، آرام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان: جو تمرین تیم ملی، آرام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید