بخشی:هیچ حریفی را دست کم نمی گیرم، فقط به قهرمانی و طلا فکر می کنم

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، امیرمحمد بخشی یکی دیگر از تکواندوکاران میانه ای تیم ملی ایران است. جوانی 20 ساله که دومین شاگرد فلاحی راد در تیم ملی است و علی رغم جوانی عناوین با ارزشی در کارنامه دارد. طلای قهرمانی نوجوانان دنیا 2016، طلای ارتشهای دنیا 2018، طلای آسیا 2018، نقره بازی های آسیایی 2018، طلای جام فجر 2019 عمده ترین مدال های این جوان با آتیه است.

بخشی:هیچ حریفی را دست کم نمی گیرم، فقط به قهرمانی و طلا فکر می کنم

بخشی تمام مدال های خود را در وزن چهارم کسب نموده و برای اولین بار است که به یک وزن بالاتر یعنی 74- کیلوگرم رفته و در رقابتهای قهرمانی جهان باید با بهترین های جهان مبارزه کند. سایت فدراسیون جهانی از او به عنوان یکی از مدعیان اصلی این وزن در رقابتهای جهانی نام برده است.

بخشی جوانی است با انگیزه، جنگنده با پاهای قدرتمند که خونسردی در مبارزه به عنوان یک شاخصه اصلی در کار خود دارد. مبارزه او با دای هون لی بهترین وزن چهار در سال های اخیر جهان در فینال بازی های آسیایی جاکارتا به خوبی توانایی فنی او را به رخ رقبا کشید و به واقع باید او را یکی از شانس های کسب مدال طلا دانست.

بخشی در این خصوص به خبرنگاران گفت: تمرینات سخت و فشرده ای را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشته ایم. نه تنها من که همه اعضای تیم روحیه بالایی دارند و به امید خدا با راهنمایی خوب مربیان بتوانیم در رقابتهای منچستر بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در مورد رقبای خود گفت: ابوقاش دارنده طلای المپیک به وزن پنجم آمده است. رقبایی از کره جنوبی و ازبکستان هم حضور دارند. هرچند برای اولین بار است در وزن پنجم مبارزه می کنم، ولی همه مدعیان جدی این وزن را می شناسم و با بعضی آنها مبارزه نموده ام. در کل رقابتهای جهانی است و هیچ حریفی را نمی توان دست کم گرفت.

تکواندوکار وزن پنجم تیم ملی در مورد اردوهای تیم ملی هم گفت: چهار ماه با امکانات خوبی تمرینات را پیگیری کردیم. اکنون نزدیک مسابقات است و تمرکز خود را روی رقبا گذاشته ایم. امیدوارم با دعای خیر مردم و یاری مربیان همه اعضای تیم در این دوره از مسابقات نتیجه مطلوبی کسب نمایند.

به گزارش خبرنگاران، بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان چهارشنبه هفته جاری در منچستر شروع می گردد و بخشی در وزن 74- کیلوگرم روز سوم مسابقات، آدینه 27 اردیبهشت ماه کار خود را شروع می نماید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 7071

به "بخشی:هیچ حریفی را دست کم نمی گیرم، فقط به قهرمانی و طلا فکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشی:هیچ حریفی را دست کم نمی گیرم، فقط به قهرمانی و طلا فکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید