به استراحت احتیاج داشتم، فرصت کمی برای ریکاوری وجود داشت

به گزارش بلاگ پو، میلاد عبادی پور در تبادل نظر با خبرنگاران درباره مرخصی یک هفته ای اش در زمان برگزاری اردوهای تیم ملی والیبال گفت: پس از خاتمه رقابت های لیگ ملت های والیبال و مرحله نخست رقابت های انتخابی المپیک هیچ گونه استراحتی نداشتیم. باید خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا مهیا کنیم و پس از رقابت های قهرمانی آسیا نیز به فاصله 4 روز مسابقات جام جهانی شروع خواهد شد. هیچ وقت استراحتی وجود ندارد. بعد از جام جهانی نیز راهی لیگ لهستان خواهم شد.

به استراحت احتیاج داشتم، فرصت کمی برای ریکاوری وجود داشت

ملی پوش والیبال ایران تاکید نمود: در دی ماه نیز از لهستان برای حضور در مرحله دوم رقابت های انتخابی المپیک باید حاضر شویم. در واقع در این مدت هیچ وقت استراحتی برای ریکاوری وجود ندارد.

لژیونر والیبال ایران اضافه کرد: پس از بازگشت از مرحله نخست رقابت های انتخابی المپیک سرمربی تیم ملی استراحتی یک هفته ای به بازیکنان داد تا خود را برای مسابقات آسیایی و جام جهانی مهیا نمایند. بعضی از بازیکنان نیز دچار آسیب هستند. من این موضوع را با ایگورکولاکوویچ مطرح کردم و با توجه احتیاج به استراحت ریکاوری با مرخصی من موافقت شد چرا که نمی توانستم با این شرایط تمرینات را ادامه دهم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11884

به "به استراحت احتیاج داشتم، فرصت کمی برای ریکاوری وجود داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به استراحت احتیاج داشتم، فرصت کمی برای ریکاوری وجود داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید