بی نظم ترین جدول تاریخ لیگ برتر، بازی های معوقه چه زمانی برگزار می شود؟

به گزارش بلاگ پو، تعویق برخی از مسابقات در هفته های اخیر لیگ برتر فوتبال کار را برای سازمان لیگ حسابی سخت و پیچیده کرده است.

بی نظم ترین جدول تاریخ لیگ برتر، بازی های معوقه چه زمانی برگزار می شود؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سازمان لیگ بدون اینکه خودش تقصیری داشته باشد، با حجم بالایی از بازی های عقب افتاده روبرو شده است. این اتفاق بی نظمی عجیبی در جدول لیگ به وجود آورد و از سوی دیگر زمانی برای برگزاری این مسابقات در تقویم پیدا نمی شود. مسابقات طبق برنامه قبلی قرار است به صورت فشرده تا هفته هفدهم ادامه پیدا کند و سپس تعطیلی بیش از یک ماهه به دلیل بازی های تیم امید در انتخابی المپیک به وجود می آید.

بعید است سازمان لیگ اجازه دهد وقتی بازی های معوقه زیادی از نیم فصل اول باقی مانده، نیم فصل دوم آغاز شود. با این شرایط قطعا شاهد تغییر برنامه لیگ برتر خواهیم بود؛ اتفاقی که صدای اعتراض برخی از تیم ها را بلند می کند و شرایط را حتی برای تیم هایی که بازی عقب افتاده ندارند، سخت خواهد کرد.

قهرمان نیم فصل داریم؟

هر سال عادت داریم در سرانجام نیم فصل اول، تیم صدرنشین مسابقات را قهرمان نیم فصل بنامیم، اما اگر امسال سازمان لیگ نتواند تمام بازی های عقب افتاده به ویژه مسابقات تیم های بالای جدولی را قبل از سرانجام نیم فصل برگزار کند، شاید دادن لقب قهرمان نیم فصل به یک تیم نیز دچار تردید و ابهام شود. باید دید سازمان لیگ چه تدبیری برای جلوگیری از بی نظمی بیشتر به خرج می دهد؛ ضمن اینکه ممکن است در ماه های آینده مشکلاتی همچون آلودگی هوا و بارش برف بازهم باعث لغو برخی مسابقات شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16896

به "بی نظم ترین جدول تاریخ لیگ برتر، بازی های معوقه چه زمانی برگزار می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی نظم ترین جدول تاریخ لیگ برتر، بازی های معوقه چه زمانی برگزار می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید