تاریخ اعزام تیم ها به المپیادهای جهانی علمی اعلام شد

به گزارش بلاگ پو، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تغییرات اعمال شده در اعزام تیم ها به المپیادهای جهانی 2020 را بیان کرد.

تاریخ اعزام تیم ها به المپیادهای جهانی علمی اعلام شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت به دلیل همه گیری بیماری کرونا در دنیا، تغییراتی در زمان و نحوه برگزاری المپیادهای علمی دنیای 2020 و در نتیجه تغییر اعزام تیم ها ایجاد شده که به توضیح زیر است:

1- تصمیم گیری در مورد برگزاری چهاردهمین المپیاد دنیای نجوم و اختر فیزیک که بنا بود 23 شهریور تا یک مهرماه در کلمبیا برگزار گردد به اواخر خرداد موکول شده است.

2- سی و یکمین المپیاد دنیای زیست شناسی که بنا بود در 13 تا 21 تیرماه در ژاپن برگزار گردد لغو و به سال آینده موکول شد (دبیرخانه اعلام نموده در صدد ایجاد یک سازوکار آنلاین برای یک اقدام علمی برای شرکت کنندگان است).

3- پنجاه و یکمین المپیاد دنیای فیزیک که بنا بود در 28 تیرماه تا 5 مردادماه در لیتوانی برگزار گردد به تعویق افتاده و زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

4- سی و دومین المپیاد دنیای کامپیوتر که بنا بود 29 تیرماه تا 5 مردادماه در سنگاپور برگزار گردد به تعویق افتاده، کمیته دنیای این المپیاد اعلام نموده در حال آنالیز و اقدام برای برگزاری آنلاین IOI(المپیاد دنیای کامپیوتر) هستند، گفتنی است هنوز زمان دقیقی برای آن اعلام نشده و نزدیکترین زمان ممکن را اواسط شهریور اعلام نموده اند.

5- شصت و یکمین المپیاد دنیای ریاضی که بنا بود از 18 تا 28 تیرماه در روسیه برگزار گردد نیز به تعویق افتاده و زمان برگزاری احتمالی (در صورت موافقت کمیته دنیای و حضور کشورهای شرکت کننده) از 16 تا 26 سپتامبر اعلام شده.

این خبر بنا به اعلام دبیرخانه کمیته های دنیای برگزاری المپیادها تنظیم شده و برای اعلام تغییرات در المپیادهای فوق و سایر المپیادها در حال تکمیل است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23572

به "تاریخ اعزام تیم ها به المپیادهای جهانی علمی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ اعزام تیم ها به المپیادهای جهانی علمی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید