تبعات باخت سنگین پیکان به سایپا

به گزارش بلاگ پو، تبعات باخت سنگین پیکان مقابل سایپا خیلی زود خودش را نشان داد. هیئت مدیره باشگاه پیکان که فکرش را نمی کرد در سرانجام بازی تیمش با قبول شکست 3-1 از زمین خارج شود بلافاصله تشکیل داد و خروجی آن هم بسیار قابل تامل بود.نام سه بازیکن به عنوان نفراتی که فعلا اجازه شرکت در تمرینات را ندارند به امضای اعضای هیئت مدیره رسید.بقیه بازیکنان و کادرفنی هم که جریمه شدند. البته دلیل مشخصی از سوی مسوولان باشگاه پیکان برای اتخاذ این تصمیم شان اعلام نشد تا ابهامات و حدس ها برای این مهم بیشتر شود.

تبعات باخت سنگین پیکان به سایپا

محمدقاضی، هر 550 دقیقه یک گل

مهاجم باتجربه پیکان با روزهای خوب گذشته اش فاصله دارد.این موضوع در آمار و عملکردش هم مشهود است.البته که او نمی تواند منکر این مهم شود.چرا که زدن سه گل در 20بازی از 24 هفته گذشته آمار قابل دفاعی نیست.یعنی این بازیکن حدودا در هر 550 دقیقه یک گل برای تیمش زده است. به عبارتی هر شش بازی و 10 دقیقه یک گل.حالا این که چرا قاضی نتوانسته مثل سال های گذشته اش باشد سوالی است که خودش باید به آن جواب دهد.بدون شک او تا مشخص نشدن وضعیتش صحبت نمی کند تا حاشیه ها و احتمالاجرایم مالی اش بیشتر نشود.فرکی درباره قاضی بعد از بازی با سایپا این طور گفت: از محمد قاضی ناراحت نیستم او بازیکن خوبی است ولی 8 بازی است که گلی نزده است و ما باید از او ناراحت باشیم. بازیکنان می خواهند به فکر خودشان باشند ولی من نمی گذارم چنین اتفاقی بیفتند و نمی خواهم بازیکنان برای خودشان آمار جمع کنند. من بازیکنی می خواهم که گل بزند و اگر گل نزند هم همراه تیم باشد.

سجاد مشکل پور، 16 هفته فیکس

مدافع پیکان در نیم فصل اول و زمانی که مجیدجلالی هدایت این تیم را برعهده داشت یکی از یازده بازیکن ثابت این تیم بود.اما به یکباره و بعداز شکست سنگین 4-0 مقابل استقلال دیگر فرصت بازی را حتی برای یک دقیقه هم پیدا نکرد.همین اتفاق برای وحید شیخ ویسی هم افتاد و دروازه بان ثابت پیکان فیکس نیمکت شد.علی حمودی هم بعد از آن باخت فقط در یک بازی آن هم مقابل نفت آبادان در هفته بیست و دوم حضور داشت. شماره 19 پیکان با این شرایط شاید تا انتها فصل هم شانس بازی را پیدا نکند.

ابراهیمی فقط دو بازی

قرارگرفتن نام ابوالفضل ابراهیمی در لیست سه نفره در نوع خود بسیار جالب است.هافبک تیم پیکان در همان زمانی هم که جلالی روی نیمکت پیکان می نشست خیلی فرصت بازی را پیدا نمی کرد.او در هفته چهاردهم مقابل نفت مسجدسلیمان 90 دقیقه در زمین بود که تیمش 1-0 باخت.در هفته شانزدهم هم یک نیمه خمقابل استقلال به میدان رفت. ابراهیمی بقیه بازی ها را یا از روی سکو و نیمکت تماشا کرده یا از تلویزیون.

البته حسین فرکی سرمربی پیکان بعداز باخت به سایپا به نکاتی اشاره کرد و کدهایی داد که می تواند از دلایل این تصمیم شان باشد. او گفته بود که دوستی و همدلی در تیم ما بسیار پایین است نمی دانم با بازیکنان چطور رفتار کرده اند که اینگونه شده است. نتیجه اش هم همین می شود بعد از عید نتوانستیم شرایط تمرینی خوبی داشته باشیم. اگر هم خوب بود عدم دوستی و رفاقت در تیم اجازه عملکرد خوب را نمی داد. اگر وضعیت اینطور ادامه پیدا کند باید به جوانان بیشتر فرصت بدهیم و قید برخی از بازیکنان را بزنیم.

شماره

پیراهن

نام بازیکن

تعداد بازی

بازی ثابت

دقایق بازی

گل

پاس گل

اخطار

اخراج

11

محمد قاضی

20

13

1648

3

1

3

-

19

سجاد مشکل پور

16

16

1140

-

-

-

-

8

ابوالفضل ابراهیمی

2

1

135

-

-

-

-

9

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6001

به "تبعات باخت سنگین پیکان به سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبعات باخت سنگین پیکان به سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید