تریپ ادوایزر؛ جهانی ترین اپلیکیشن سفر

به گزارش بلاگ پو، می خواهید سفر بروید و نمی دانید باید در کدام هتل بمانید؟ بلیط هواپیما چه طور رزرو کنید؟ کجاها را ببینید؟ کدام ساحل ها بهترند؟ کدام کافه ها دنج تر هستند یا در کدام رستوران باید غذا بخورید؟ اینها همه سوالاتی است که سایت و اپلیکیشن تریپ ادوایزر Trip Advisor به آنها جواب می دهد.

تریپ ادوایزر؛ جهانی ترین اپلیکیشن سفر

کمک به مسافران سراسر دنیا برای برنامه ریزی سفر و داشتن یک سفر عالی این ماموریت تریپ ادوایزر است که عناوینی همچون محبوب ترین و دنیای ترین اپ گردشگری و پربازدیدترین وبسایت گردشگری را با 260 میلیون بازدید ماهانه به دوش می کشد. سایتی که ظرف 1 دهه، از یک استارت آپ (Start-up) معمولی رقبا را کنار زده و به غول گردشگری مجازی تبدیل شده است، آنطور که در سال 2014 جایزه بهترین سایت مسافرتی به انتخاب مردم را هم از آن خود کرده.

Trip Advisor به معنی راهنمای سفر است و همان طور که از اسمش پیداست کاربران، جاهای دیدنی را که به آن سفر کرده اند، رتبه بندی و نکات بد و خوب آن و تجربیاتی که از نقاط مختلف داشته اند را در اختیار بقیه می گذارند. یعنی در حقیقت کار تریپ ادوایزر این است که به سوالات شما جواب دهد و نگرانی های قبل از سفر را برطرف کند. شما می توانید براساس نظرات و نقدهای کاربران تریپ ادوایز درباره جایی که می خواهید به آن سفر کنید یا هتلی که می خواهید در آن بمانید، اطلاعات مفیدی به دست آورید، حال می خواهد در سئول باشد یا در کابل، شمال آمریکا باشد یا جنوب هند یا شهرهای ایران خودمان. یکسر به تریپ ادوایزر که اپ آن روی گوشی های اندروید و آی او اس نیز قابل نصب رایگان است می زنید و دستگیرتان می شود که در کدام رستوران باید غذا بخورید، موزه ها، مغازه ها و سوپرمارکت های شهر مقصد که دیدنی تر و مقرون به صرفه تر هستند کدام هاست یا بهترین مرکز خریدش کجاست. تریپ ادوایزر همچنین بخشی تحت عنوان آنچه بهتر است انجام بدهید (Thing to do in Tehran) دارد که بهترین پیشنهادها را بسته به جایی که در آن قرار دارید به شما می گوید و همه اینها باعث می شود بعد از رسیدن به مقصد دچار سردرگمی نشوید، اگرچه بیشترین فعالیت تریپ ادوایزر در زمینه خرید آنلاین بلیط، هتل و خدمات تور است. برای مثال در بخش هتل ها در لیست نتایج جستجو، علاوه بر اطلاعات هتل، جدیدترین نظرات به صورت مختصر همراه با تاریخ ثبت آنها، نمایش داده می شود. رتبه هتل براساس امتیاز مسافران به علاوه تعداد نفراتی که امتیاز عالی به آن هتل داد ه اند، گفته می شود. همچنین در کنار عکس های خود تریپ ادوایزر، عکس هایی که مسافران هم گرفته اند به نمایش در می آید و همه اینها راه را برای انتخاب بهتر هموارتر می کند.

بزرگترین امتیاز تریپ ادوایزر، مدیریت همه فعالیت های آن توسط مردم است، هرچند در سال های اخیر به دلیل سوء استفاده هایی که برخی هتل ها از نظرات مردم داشته اند، نظرات با کمی تاخیر ثبت می شود. این اپلیکیشن به 30 زبان دنیا قابل دریافت است و به همین دلیل چیزی حدود 250 میلیون بررسی تا به الان در آن وجود دارد. یکی از بخش های پر و پیمان آن نیز که اطلاعات نسبتا جامعی دارد، بخش ایران آن است که تا به امروز بسکمک از گردشگران جاهای ناشناخته ایران، روستاها، جنگل ها، هتل ها و رستوران هایش را به کمک نظرات ثبت شده در آن شناخته اند و بسکمک از این جاها هم از تریپ ادوایزر، گواهی نامه رضایت مشتری گرفته اند، جاهایی مثل باغ ارم شیراز، تخت جمشید و هتل اخوان کرمان.

بخش تهران نیز در سایت تریپ ادوایزر در زمینه مکان های دیدنی، هتل های تهران و رستوران ها اطلاعات مفیدی دارد و همچنین در قسمت (Thing to do in Tehran) آن بهترین پیشنهادها از نگاه سایر کاربران موجود است که راه را برای شناخت هر چه بیشتر تهران و سفری بدون دغدغه هموار می کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24043

به "تریپ ادوایزر؛ جهانی ترین اپلیکیشن سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریپ ادوایزر؛ جهانی ترین اپلیکیشن سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید