تسهیلات بانکی، صنعتگران سمنان را بدهکارتر می کند

به گزارش بلاگ پو، دبیر خانه صنعت و معدن استان سمنان گفت: شرایط تسهیلات بانکی برای رفع مسائل واحدهای صنعتی، به ویژه برای مساله نقدینگی، به گونه ای است که صنعتگران را بدهکارتر می کند.

تسهیلات بانکی، صنعتگران سمنان را بدهکارتر می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، عبدالحمید دربانیان افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی استان از کمبود نقدینگی رنج می برند و در برخی موارد پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش با مدت بازپرداخت یک ساله آنها را بدهکارتر کرده است.

وی افزود: بالا بودن نرخ سود و کوتاه بودن دوره بازپرداخت تسهیلات بانکی رمق تولید را از صنعتگران استان سمنان گرفته است.

دبیر خانه صنعت و معدن استان تأکید کرد: کمبود نقدینگی مشکل اصلی واحدهای تولیدی و صنعتی سمنان است و رونق تولید و ایجاد اشتغال در این واحدها با ارائه تسهیلات سرمایه در گردش با بازپرداخت یک ساله ممکن نیست.

دربانیان گفت: واحدهای تولیدی با میزان کنونی سرمایه در گردش قادر به اشتغال زایی و تولید نیستند و طرح های توسعه ای و پرداخت تسهیلات بلندمدت برای ایجاد اشتغال پایدار در بخش صنعت و تولید لازم است.

وی ادامه داد: قوانین در بخش صنعت نیازمند اصلاح است و قانون گذاران به این مسئله توجه کنند.

دبیر خانه صنعت و معدن استان سمنان، اظهار کرد: قوانین با توجه به شرایط حاکم بر کشور بازنگری شود، در برخی از مواقع، تفویض اختیارات به استاندار و مسئولان استانی برای رونق تولید و رفع مسائل تولیدی ضرورت دارد.

استان سمنان حدود 2 هزار و 10 پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی و صنعتی دارد، سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد و سهم بخش صنعت و معدن از تولید ناخالص استان حدود 22 درصد است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18595

به "تسهیلات بانکی، صنعتگران سمنان را بدهکارتر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات بانکی، صنعتگران سمنان را بدهکارتر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید