تشکل های دانشجویی صنایع دستی در بوشهر تشکیل می گردد

به گزارش بلاگ پو، معاون صنایع دستی بوشهر تأکید کرد: تشکل های دانشجویی صنایع دستی در رشته ها و گروه های مالی دانشگاهی با یاری مجموعه فرهنگی دانشگاه خلیج فارس تشکیل و از این طریق کارآفرینی و بازاریابی در حوزه صنایع دستی را تقویت خواهیم کرد.

تشکل های دانشجویی صنایع دستی در بوشهر تشکیل می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، لیلا رحیمی در نشستی که با مدیر فرهنگی دانشگاه خلیج فارس بوشهر داشت، اظهار کرد: کوشش معاونت صنایع دستی استان این است که از تمام ظرفیت های موجود برای رونق فراوری صنایع دستی و حمایت از صنعتگران بهره ببرد.

او با اشاره به اهمیت معرفی آثار فراوریی صنایع دستی بوشهر اضافه نمود: ما می توانیم با برگزاری نمایشگاه های صنایع دستی در فضاهای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نسبت به معرفی فراوریات صنایع دستی استان اقدام کنیم که این موردنیاز به یک فضای تعاملی دارد. امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برگزاری چنین نمایشگاه هایی در مراکز آموزش عالی استان باشیم.

معاون صنایع دستی بابیان این نکته که صنعتگران هم استانی در امسال پیروز شدند، 17 نشان ملی دیگر را در این حوزه به ثبت برسانند، توضیح داد: دانشجویان غیربومی که در دانشگاه خلیج فارس حضور دارند، می توانند به عنوان سفیران صنایع دستی دیگراندیش ها، مدرس فراوریات صنایع دستی خود در استان بوشهر باشند که این موضوع یاری می نماید در آینده با تلفیق هنر، ایده و فکر جدید شاهد فراوری کارهای خلاقانه بیشتری باشیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14111

به "تشکل های دانشجویی صنایع دستی در بوشهر تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکل های دانشجویی صنایع دستی در بوشهر تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید