تعطیلی بعضی معادن تا 15 فروردین، برنامه ویژه معادن استراتژیک برای مقابله با کرونا

به گزارش بلاگ پو، رئیس خانه معدن ایران با اشاره به اینکه مبادی ورود مواد اولیه به معادن هم بازرسی و رعایت بهداشت آن ها آنالیز خواهد شد، اضافه نمود: قرار شده آن تعداد از معادن که امکان تعطیلی فعالیت خود را دارند موقتاً تا 15 فرودین ماه توقف فراوری داشته باشند

تعطیلی بعضی معادن تا 15 فروردین، برنامه ویژه معادن استراتژیک برای مقابله با کرونا

به گزارش گروه مالی خبرنگاران محمدرضا بهرامن با اشاره به اینکه در شرایط فعلی بعضی معادن برای ایمنی کارگران تعطیل شده اند، گفت: علاوه بر این برای ایمنی معادن عظیم و استراتژیک هم پیشنهاداتی مطرح شده است به نحوی که ضمن رعایت بهداشت نباید اختلالی در فرایند فراوری به وجود آید چراکه زنجیره مواد معدنی و فلزات مختل خواهد شد.

وی گفت: تعطیلی مقطعی چند روزه معادن اثرات مخرب تری خواهد داشت چراکه ممکن است کارگران در رفت و آمد شهر های خود به معادن آسیب پذیر شده و بیماری را به سایر کارگران انتقال دهند.

رئیس خانه معدن ایران با اشاره به اینکه مبادی ورود مواد اولیه به معادن هم بازرسی و رعایت بهداشت آن ها نیز آنالیز خواهد شد، اضافه کرد: قرار شده آن تعداد از معادن که امکان تعطیلی فعالیت خود را دارند موقتاً تا 15 فرودین ماه توقف فراوری داشته باشند.

بهرامن تأکید کرد: برای آن دسته از کارگرانی که در این شرایط در معادن مشغول فعالیت هستند هم مشوق هایی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به رایزنی معادن با وزارت صنعت اشاره نمود و گفت: فراوری در معادن استراتژیک نباید تعطیل شوند به همین دلیل کوشش شده تا مسائل این معادن رفع گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21552

به "تعطیلی بعضی معادن تا 15 فروردین، برنامه ویژه معادن استراتژیک برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی بعضی معادن تا 15 فروردین، برنامه ویژه معادن استراتژیک برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید