تفاهمنامه پویش ملی تای چی مهارگر دیابت امضاء شد

به گزارش بلاگ پو، آئین عقد تفاهمنامه همکاری بین فدراسیون های ووشو، فدراسیون همگانی و انجمن دیبات ایران تحت عنوان پویش ملی تای چی مهارگر دیابت برگزار گردید.

تفاهمنامه پویش ملی تای چی مهارگر دیابت امضاء شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، این مراسم (سه شنبه) در محل وزارت ورزش و جوانان با حضور دکتر علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو، دکتر مولایی مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و سرپرست فدراسیون همگانی و دکتر رجب رئیس انجمن دیابت ایران برگزار گردید.

محمود متدین دبیر فدراسیون ووشو، دکتر شجیع مسئول دبیرخانه سلامت وزارت ورزش، دکتر امیر صدیقی سرپرست کمیته تای چی، تنی چند از مسئولان حوزه ورزش و سلامت کشور، اصحاب رسانه، بیش از 100 نفر از مشتاقان ورزش و تای چی کاران از دیگر حاضرین بودند.

بر اساس این تفاهمنامه مقرر شد باتوجه به جمعیت روبه رشد مبتلان به دیابت و جمعیت در معرض دیابت که بیش از 10 درصد جامعه ایران را دربرمی گیرد، فدراسیون ووشو، همگانی و انجمن دیابت نسبت به آمورش جهت پیشگیری و درمان این بیماری همکاری مشترک داشته باشند.

بر اساس تحقیقات پزشکی و مقالات علمی، پژوهشی؛ اثرگذاری تای چی و چی کنگ به دلیل تاثیر روی افزایش متابولیسم سلولی به صورت پایدار و مصرف گلوکز در سطح سلولی اثر معنا داری در دیابت به خصوص دیابت نوع 2 دارد.

همینطور این موضوع ثابت شده است که تای چی و چی کُنگ در ارتقا کیفیت سلامت و حرکات و تعادل بدنی بیماران مبتلا به دیابت بسیار موثر بوده است.

در این راستا، تای چى از این پس پرچم دار مبارزه با دیابت خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12732

به "تفاهمنامه پویش ملی تای چی مهارگر دیابت امضاء شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهمنامه پویش ملی تای چی مهارگر دیابت امضاء شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید