تیم ملی احتیاج به ترزیق خون تازه دارد، اگر در جام جهانی بودم شجاعت بیشتری به تیم تزریق می کردم

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: اگر در جام جهانی جای کارلوس کی روش بودم تیم ملی با شهامت بیشتری بازی می کرد.

تیم ملی احتیاج به ترزیق خون تازه دارد، اگر در جام جهانی بودم شجاعت بیشتری به تیم تزریق می کردم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ در ارتباط تصویری برنامه ورزش و مردم در خصوص ارتباط با بازیکنان تیم ملی گفت: با همه بازیکنان مرتب در تماس هستم و بعضی از آن ها را حضوری دیدم. طبیعتاً به خاطر شرایط کرونا فقط تلفنی با آن ها در تماس هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که تیم ملی چند درصد نسبت به تیم کی روش یا ویلموتس تغییر می نماید، گفت: نقاط قوت را قطعاً تقویت می کنیم، اما اعتقاد دارم خون تازه ای به تیم باید تزریق گردد و قطعاً این کار را خواهیم کرد.

اسکوچیچ در خصوص حریفان آسیایی ایران اظهار کرد: کرونا فرصت خوبی برای خبرنگارانلیز تیم ملی بود. من حدود 40 بازی آخر تیم ملی را دیدم و حریفان هم خبرنگارانلیز کردیم. البته 100 بازی لیگ هم دیدم و از این فرصت به خوبی استفاده کردم.

وی در پاسخ به اینکه شانس صعود تیم ملی به جام جهانی چقدر است، گفت: شانس بالایی داریم و ما احتیاج به یک روح جمعی داریم تا بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی در خصوص تدارکات و بازی های تیم ملی فوتبال گفت: ابتدا باید برنامه لیگ معین گردد و شاید الآن زود است که در خصوص بازی های تدارکاتی صحبت کنیم. ما ابتدا باید ببینیم چه بازه زمانی داریم و بعد در خصوص تمرینات صحبت کنیم

وی در خصوص معیار انتخاب بازیکنان اظهار کرد: هر بازیکنی که پاسپورت ایرانی داشته باشد می تواند به تیم ملی بیاید. من بین بازیکنان داخل ایران و بازیکنان ایرانی که در خارج از ایران هستند هیچ تفاوتی قائل نمی شوم.

وی در خصوص مدت قراردادش با تیم ملی فوتبال ایران گفت: قرارداد من بلندمدت است و طبیعتاً به نتایج بستگی دارد که برای همه چنین چیزی است. هر مربی که خوب نتیجه نگیرد نمی تواند انتظار داشته باشد. شایعه های ناصحیح در ایران زیاد است بنابراین قرارداد من تا تیرماه نیست.

وی در خصوص مخالفان حضورش در تیم ملی ایران بیان کرد: من اعتماد به نفس کامل دارم و کوشش زیادی می کنم و طبیعتاً هر کس دیگری انتخاب می شد مخالفانی هم داشت.

اسکوچیچ درمورد مسائلش با تیم نفت تهران اظهار کرد: امیدوارم به زودی به طور کامل مسائل حل گردد. فکر می کنم فدراسیون پیگیر این موضوع است و آن را به زودی حل خواهد نمود.

وی در خصوص تیم ملوان و پرداخت مطالباتش از این تیم گفت: من با تیم ملوان چندین بار مذاکره کردم و به نظرم رسید آن ها تمایل به حل مشکل ندارند. من هم با آن ها خوب رفتار کردم و انتظار دارم که با توجه به زحمتی که کشیدم دستمزد من را پرداخت نمایند.

سرمربی تیم ملی در خصوص دیدارش با بازیکنان لژیونر و نظرات مثبت آن ها نسبت به او اظهار کرد: من خودم را با سایر مربیان مقایسه نمی کنم و خودم را با دراگان دیروز مقایسه می کنم. من فکر می کنم مربی نرمال و خوبی هستم و این تفاوت دیدگاه بازیکنان به خاطر رفتار من و مسائل فنی بوده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال در خصوص ویژگی فوتبال ایران با توجه به سال های حضورش در ایران اعلام کرد: به نظرم بازیکنان ایرانی از نظر تکنیکی و تاکنیکی توانایی بالایی دارند.فوتبال هجومی در خون بازیکنان است و امیدوارم این فرایند را در تیم ملی اجرا کنم . در خیلی از مسابقات دفاعی کار می کردند که من تعجب می کردم.

وی در خصوص سبک او در فوتبال ایران بیان کرد: به نظرم تفاوت کی روش و ویلموتس دفاعی بودن آن نبود. بلکه دیسیپلین و نظم تیم کی روش باعث تفاوت و فزونی این دو مربی بود. بازی هایی اخیر تیم ملی با ویلموتس بیشتر شبیه درام بود و من سعی می کنم بازی های تیم ملی با من اکشن باشد!

وی در خصوص مراوده با مربیان ایرانی بیان کرد: من خودم را مربی خارجی نمی دانم.کسی هستم که از لیگ ایران آمدم و شناخت خوبی از فوتبال ایران دارم . طبیعتاً هر کس به من نظر بدهد از صحبت های آن ها استفاده می کنم.

اسکوچیچ در خصوص دستیاران ایرانی اش بیان کرد: هاشمیان با تیم ملی قرارداد دارد.از کریم باقری خواهش کردم به ما یاری کند. دو دستیار خارجی هم دارم که می توانند به من یاری نمایند. طبیعتاً نفرات دیگری هم هستند.

وی در خصوص دستیاران خارجی اش و آیا تجربه کار با آن ها در ایران داشته است، گفت: بله تونی در تیم نفت آبادان با من بوده است و مربی دروازه بان هم قبلاً در تیم خونه به خونه بوده با هم کار می کردیم و الآن از کویت جدا شده و قرار است به ما بپیوندند.

اسکوچیچ در خصوص فیلم های تیم ملی فوتبال ایران و اینکه آیا دوست داشته در بعضی بازی ها سرمربی تیم در آن بازی باشد، اظهار کرد: من دوست ندارم در خصوص همکاران قدیمم صحبت کنم. آن ها هم زحمت کشدند.من مربیان را به خوب و بد تقسیم نمی کنم بلکه شجاعت را در نظر می گیرم. مثلاً اگر در جام جهانی حضور داشتم شجاعت بیشتری به تیم ملی تزریق می کردم.

وی در خصوص کسب نتیجه در تیم ملی بیان کرد: قطعاً همه چیز با نتیجه معین می گردد اما دوست دارم غیر از نتیجه به مسائل فنی هم توجه کنم.

سرمربی نیم ملی فوتبال ایران در خصوص بهترین و بدترین بازی در لیگ ایران با تیم نفت آبادان اظهار کرد: بازی با سپاهان بود و بدترین بازی هم بازی آخر ما در لیگ بود.

وی در سرانجام گفت: ابتدا آرزوی سلامتی برای همه مردم دارم و بی صبرانه منتظرم به ایران برگردم. از مردم یک ایمان به تیم ملی می خواهم تا نتایج تیم ملی بهتر گردد.

4057/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25248

به "تیم ملی احتیاج به ترزیق خون تازه دارد، اگر در جام جهانی بودم شجاعت بیشتری به تیم تزریق می کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی احتیاج به ترزیق خون تازه دارد، اگر در جام جهانی بودم شجاعت بیشتری به تیم تزریق می کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید