جشنواره بین المللی اختراع و نوآوری خیام اسفندماه برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، جشنواره بین المللی اختراع و نوآوری خیام از 16 تا 18 اسفند 98 با حمایت سازمان مالکیت معنوی اختراعات دنیا و کمیسیون ملی یونسکو (موسسه آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد) در ایران در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد.

جشنواره بین المللی اختراع و نوآوری خیام اسفندماه برگزار می گردد

مهدی حسینیان سراجه لو عضو کمیته ملی دگرگون های اجتماعی کمیسیون ملی یونسکو در ایران و عضو شورای سیاست گذاری جشنواره بین المللی اختراع و نوآوری خیام در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با اشاره به حمایت کمیسیون ملی یونسکو در ایران از جشنواره گفت: جشنواره بین المللی خیام بنا بر رسالت خود در راستای توسعه مخترعان، مبتکران و پژوهشگران جمهوری اسلامی ایران مطابق بند اول اساسنامه یونسکو، همکاری خود را برای یاری به استقرار صلح و امنیت به وسیله ترویج همکاری میان ملت ها در زمینه های آموزش، علوم و فرهنگ به منظور افزایش احترام همگان به عدالت، حاکمیت قانون، حقوق بشر و آزادی های اساسی برای همه، بدون توجه به تفاوت های نژادی، جنسیت، زبان و مذهب، مطابق با منشور ملل متحد در دستور کار خود قرار داده است.

حسینیان خاطر نشان کرد: در راستای یاری به استقرار صلح و امنیت به وسیله ترویج همکاری در این جشنواره از 27 کشور جهان با همکاری سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان برای حضور و ثبت نام دعوت شده است.

مهدی حسینیان سراجه لو پیش تر به خاطر حمایت از جشنواره ملی اختراع و نوآوری یک ایده یک جهان پیروز به دریافت گواهی تقدیر از طرف انجمن بین المللی نوآوری و مهارت های پیشرفته تورنتو کانادا و همچنین سازمان مخترعان ترکیه شده بود.

مخترعان، مبتکران و پژوهشگران ایران اسلامی می توانند با توجه به فرصت فراهم آمده در طرح های خود در زمینه ایده، اختراع و نوآوری را تا تاریخ 11 بهمن ماه در وب سایت جشنواره به نشانی www.khayyamfestival.com ثبت نام نمایند.

این جشنواره با حضور نمایندگان جهانی و سران کشوری و لشکری در تاریخ 16 تا 18 اسفند ماه در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 19249

به "جشنواره بین المللی اختراع و نوآوری خیام اسفندماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره بین المللی اختراع و نوآوری خیام اسفندماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید