جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه های کشور تیرماه برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، معاون فرهنگی ،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیغام نور گفت: همه دانشجویان واحد های استانی دانشگاه پیغام نوردر تعطیلات تابستانی درجشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه های آموزش عالی کشور در 2 مرحله استانی و ملی بایکدیگر رقابت خواهند کرد.

جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه های کشور تیرماه برگزار می گردد

محمد هادی امین ناجی معاون فرهنگی ،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیغام نور درگفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های آموزش عالی کشور در فصل تابستان گفت: همه واحد های استانی دانشگاه پیغام نور با برنامه ریزی که انجام داده ایم در طول فصل تابستان در قالب جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه های کشور در رشته های مختلف درمرحله اول به صورت استانی با یکدیگر به رقابت می پردازند .

وی اضافه نمود: در این مسابقات تیم های مختلف در رشته های متنوع به صورت استانی با یکدیگر رقابت نموده و از هر رشته ورزشی یک تیم قهرمان برای مسابقات ملی آماده می شوند.

ناجی ادامه داد: جشنواره ورزشی دانشجویی دانشگاه های کشور بر خلاف سال های گذشته به صورت موضوعی در هر استان برگزار خواهد شد، درواقع از هر استان یک تیم به مسابقات ملی راه پیدا می نماید که در این مرحله تیم های قهرمان استان ها با یکدیگر رقابت نموده و تیم برنده به عنوان قهرمان ملی معرفی می گردد.

معاون فرهنگی ،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیغام نور گفت:این مسابقات از هفته سوم تیرماه به صورت تک رشته ای و در قالب 21 رشته ورزشی مانند:والیبال ، فوتبال،کشتی فرنگی و آزاد، دو میدانی ، آمادگی جسمانی ،پاورلیفتینگ ، ووشو برگزار می گردد که قهرمان مسابقات نه تنها می توانند از تسهیلات شهریه بهرمند شوند بلکه آنها را در لیگ قهرمانی یا در مساقات بین المللی و مسابقات وزارت علوم شرکت خواهیم داد.

وی درپایان از برگزاری المپیاد ملی ورزش همگانی اطلاع داد و خاطر نشان کرد: سال جاری دانشگاه پیغام نور برای شرکت در المپیاد ملی ورزش همگانی دارای 300 نفر سهمیه است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8157

به "جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه های کشور تیرماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ورزشی دانشجویان دانشگاه های کشور تیرماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید