حادثه وحشتناک در پیست اسکی سپیدان ، زیپ لاین غیراستاندارد تعطیل شد

به گزارش بلاگ پو، بعد از انتشار یک ویدیو از حادثه ای دلخراش در پیست اسکی سپیدان، مدیرعامل این مجموعه بیان کرد فرد آسیب دیده هم اکنون در سلامت کامل به سر می برد.

حادثه وحشتناک در پیست اسکی سپیدان ، زیپ لاین غیراستاندارد تعطیل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش 3، ویدیویی در یکی، دو روز اخیر در فضای مجازی دست به دست می گردد که مربوط به یک حادثه دلخراش در پیست اسکی سپیدان در استان فارس است.

در این ویدیو فردی که سوار بر زیپ لاین شده، در انتهای جهت به میله ای برخورد می نماید و به نظر می رسد که به شدت آسیب دیده باشد.

مدیرکل استاندارد استان فارس درباره این حادثه می گوید: زیپ لاین پولادکف به دلیل عدم استاندارد قابلیت راه اندازی نداشته و حادثه ای که برای یکی از شهروندان رخ داد و کلیپ آن در فضای مجازی منتشر شده نشانگر استفاده غیرقانونی مالک این مجموعه است که به همین دلیل پرونده علیه او تشکیل شده و قطعا با متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

برای پیگیری این حادثه و اطلاع از شرایط فرد آسیب دیده با ظریفکار، مدیرعامل مجموعه پولادکف سپیدان تماس گرفتیم. او در این باره به ورزش سه گفت: بعد از این که این حادثه رخ داد، سریعا فرد آسیب دیده را به بیمارستان منتقل کردیم که خدا را شکر به جز کوفتگی مشکل دیگری نداشت. باز هم برای اینکه مطمئن شویم و از عدم خونریزی داخلی هم اطمینان پیدا کنیم، این فرد را به بیمارستان شیراز اعزام کردیم، اما بعد از آنالیز های اجرا شده، او همان شب مرخص شد.

وی اضافه نمود: این فیلم از زاویه بدی گرفته شده و خیلی زود هم قطع می گردد. ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی این طور نشان می دهد که فردی که سوار بر زیپ لاین است، به تیرآهن برخورد می نماید، اما این دستگاه ها تا 4 متر به صورت فنر کار می نمایند و به خاطر جمع شدن فنر کمترین آسیب را به فرد حادثه دیده می زنند. از سویی چون آن فرد لباس مخصوص زیپ لاین را به تن داشت، از سیم جدا نشد و معلق روی هوا مانده بود.

مدیرعامل مجموعه پولادکف سپیدان درباره دلیل این حادثه عنوان نمود: ترمزی که باید در هنگام پایین آمدن فرد کار می کرد، در آن لحظه کار نکرده و بعد از آنالیز تعیین شد که پاره شده است. ما همان لحظه زیپ لاین را تعطیل کردیم تا برطرف نقص صورت بگیرد.

ظریفکار در پاسخ به این سوال که زیپ لاین دارای استاندارد بوده یا خیر، گفت: در مجموعه ما سرمایه گذارهای مختلفی داریم که هر کدام مسئولیت بخشی را برعهده گرفتند و قرارداد رسمی امضا کردند. مثلا هتل، رستوران و تله کابین هر کدام به یک سرمایه گذار اجاره داده شده است. در بخش زیپ لاین هم سرمایه گذار پیگیر استاندارد بوده، اما اطلاع دقیقی ندارم که در چه مرحله ای قرار داشته است. معمولا در تله کابین که این طور است وقتی برای استاندارد اقدام می کنید، 2، 3 سال زمان می برد تا مجوز صادر گردد و در این مدت کار متوقف نمی گردد.

وی در سرانجام اضافه نمود: ما هم تا حدودی مسئولیت را بر گردن خودمان می دانیم. این اتفاق که خدا را شکر باعث آسیب دیدگی شدید فرد نشد، می تواند یک واکسن برای ما باشد تا از این پس بیشتر سخت گیری کنیم. از سازمان های مسئول هم می خواهم به جای نگاه پلیسی به ما یاری نمایند. شنیدم که فرد مصدوم قصد شکایت نداشته، اما با اصرار مسئولان سازمان استاندارد می خواهد شکایت کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17488

به "حادثه وحشتناک در پیست اسکی سپیدان ، زیپ لاین غیراستاندارد تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حادثه وحشتناک در پیست اسکی سپیدان ، زیپ لاین غیراستاندارد تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید