حل مسائل کتابخانه های عمومی یک ضرورت جدی است

به گزارش بلاگ پو، جلال محمودزاده، نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، گفت: مهاباد نخبگان و نویسندگان زیادی را در دامن خود پرورش داده است و به گفته رهبر معظم انقلاب، مهاباد شهر انسان های هوشمند است؛ برای این چنین شهری، فضای کتابخانه ای موجود بسیار ناچیز است.

حل مسائل کتابخانه های عمومی یک ضرورت جدی است

وی اضافه کرد: در بحث پایتخت کتاب، مهاباد از شهرهای خلاق شناخته شده است و روستاهای آن هم در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، حائز رتبه شده اند که این نشان از علاقمندی مردم این شهرستان به موضوع فرهنگ دارد.

نماینده مردم شهرستان مهاباد با تأکید بر اینکه راه پیشرفت جامعه، توسعه کتابخوانی است، اضافه کرد: از توسعه و گسترش کتابخانه های عمومی باید حمایت کرد و خواستار استفاده از ظرفیت خیرین کتابخانه ساز و تصویب قوانینی در حمایت از این خیرین و بهره گیری از سنت حسنه اهدای کتاب شد.

محمودزاده با بیان اینکه خیرین منطقه را به سمت توسعه کتاب و کتابخوانی سوق می دهیم، گفت: شهرستان مهاباد در زمینه کمک خیرین به کتابخوانی یک الگو است و باید از این ظرفیت در تمام شهرستان ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اهمیت مقوله کتاب و کتابخوانی، خاطرنشان کرد: حل مشکل نهاد کتابخانه های عمومی و توسعه کتابخانه ها حائز اهمیت است و برای حمایت از این سازمان فرهنگی اقدامات لازم را در مجلس انجام خواهیم داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33879

به "حل مسائل کتابخانه های عمومی یک ضرورت جدی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مسائل کتابخانه های عمومی یک ضرورت جدی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید