خبرنگاران برنده جایزه جشنواره نانو و رسانه شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، ستاد توسعه فناوری نانو در راستای یاری به دستیابی کشور به اهداف سند 10 ساله دوم توسعه فناوری نانو علاوه بر ارزیابی کمی فعالیت رسانه ها، محتواهای داخلی و محتواهای مرتبط با صنعت، بازار و صادرات را در عملکرد رسانه ها مورد آنالیز قرار می دهد.

خبرنگاران برنده جایزه جشنواره نانو و رسانه شد

بر این اساس، این ستاد هر ساله در راستای ارزیابی عملکرد رسانه ها اقدام به برگزاری جشنواره نانو و رسانه و تجلیل از رسانه های برتر و افراد با عملکرد بهتر در ترویج فناوری نانو می نماید.

این جشنواره در دو بخش کلی رسانه های عمومی و رسانه های تخصصی صنعت برگزار می گردد. سال جاری نیز همانند سال های گذشته در بخش رسانه های برتر، افراد با عملکرد برتر و برترین آثار رسانه ای معرفی و تقدیر شدند.

در بخش رسانه های برتر، خبرگزاری دانشجو، روزنامه فرهیختگان، رادیو ایران و شبکه خبر حائز رتبه یکم تا چهارم شدند.

همچنین در بخش برترین آثار رسانه ای در سال 97، در بخش خبرگزاری ها، میترا سعیدی کیا خبرنگاران با اثری با عنوان زندگی زیر سقف نانو/وقتی صنعت ساختمان رنگ فناوری می گیرد حائز رتبه دوم شد.

همچنین در بخش افراد با عملکرد بهتر، سیدجواد ابویی خبرنگار شبکه خبر و مرضیه حسن پور خبرنگار خبرگزاری فارس و مریم رضایی خبرنگار ایسنا رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10001

به "خبرنگاران برنده جایزه جشنواره نانو و رسانه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برنده جایزه جشنواره نانو و رسانه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید