خبرنگاران جشنواره کرونا به منظور حفظ پویایی فرهنگ و هنر برگزار می شود

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- دبیر جشنواره کرونا و آسیب های اجتماعی در تشریح ایده برگزاری این رویداد گفت: لزوم حفظ پویایی جریان فرهنگی و هنری شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و آسیب های اقتصادی و به طبع آن مسائل اجتماعی، محرک برگزاری این رویداد است.

خبرنگاران جشنواره کرونا به منظور حفظ پویایی فرهنگ و هنر برگزار می شود

حمیدرضا صالحیه یزدی دبیر این رویداد در تشریح طرح برگزاری این جشنواره به خبرنگار فرهنگی خبرنگاران گفت: شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، آسیب های اقتصادی و به طبع آن مسائل اجتماعی چشمگیری را به همراه داشته است. از اولین قدمهای آغاز این جشنواره و در جلسات نخست شورای سیاست گذاری، هدف از برگزاری این رویداد، حفظ پویایی جریانات فرهنگی و هنری در شرایط فعلی و دلگرمی هنرمندان کشورمان، تعیین شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در سه بخش عکس، پوستر و تصویرسازی با موضوع موضوع کرونا و آسیب های اجتماعی برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که شرکت در این جشنواره برای عموم هنرمندان، دانشجویان و هنرجویان، دانش آموزان و علاقمندان به عکاسی و گرافیک آزاد است. ثبت نام در این جشنواره از بیستم مهر ماه آغاز شده و آخرین زمان ارسال آثار 30 آبان ماه امسال خواهد بود.

جشنواره ها یکی از راه های ورود به دنیای حرفه ای است

دبیر جشنواره کرونا و آسیب های اجتماعی گفت:پیشنهاد من به علاقمندان به هنر به ویژه عکاسی و گرافیک این است که نگران انتخاب شدن یا نشدن آثار خود نباشند و هنر خود را عرضه کنند. یکی از راه های ورود به دنیای حرفه ای، حضور و دیده شدن در جشنواره ها است. با کسب تجربه در این گونه جشنواره های دانشجویی می توان پله های ترقی را یکی یکی طی کرد و به هدفهای بزرگتر رسید. بسیاری از هنرمندان بزرگ پیشرفت خود را از جشنواره ها آغاز کردند و خود را به بالاترین سطوح جهانی رساندند.

مجموعه خانه مارلیک شهر تاریخی یزد با همکاری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در نظر دارند در شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا که شرایط زندگی تمامی اقشار جامعه را تحت تاثیر قرار داده است جشنواره کشوری کرونا و آسیب های اجتماعی را در سه بخش عکس، پوستر و تصویر را برگزار کنند.

همچنین نمایشگاهی از آثار ارسالی به جشنواره، برگزار خواهد شد که زمان افتتاح آن هفدهم آذر و زمان اختتامیه آن بیست و سوم آذر ماه 99 خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: ایرنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35958

به "خبرنگاران جشنواره کرونا به منظور حفظ پویایی فرهنگ و هنر برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشنواره کرونا به منظور حفظ پویایی فرهنگ و هنر برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید