خبرنگاران 7، 5 میلیارد ریال به مشاغل آسیب دیده از کرونا در قصرشیرین پرداخت شد

به گزارش بلاگ پو، قصرشیرین- خبرنگاران- معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: هفت میلیارد و 500 میلیون ریال به 93 واحد آسیب دیده از بیماری کرونا در این شهرستان با اشتغالزایی 93 نفر پرداخت شد.

خبرنگاران 7، 5 میلیارد ریال به مشاغل آسیب دیده از کرونا در قصرشیرین پرداخت شد

حشمت رضایی روز دوشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری قصرشیرین، اضافه کرد: در مجموع تا به امروز 237 طرح اشتغالزا در سامانه کرونا ثبت نام کرده اند که سقف اعتبار تعیین شده برای این طرح ها 23 میلیارد و 540 میلیون ریال است.

وی اظهارداشت: از مجموع طرح های ثبت نام شده در بخش مشاغل آسیب دیده کرونا معادل 23 درصد آن پرداخت شده است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: همچنین تعهد اشتغال ایجادی شهرستان در سال جاری یک هزار و 403 تن است که تا به امروز 788 تن معادل 56 درصد آن محقق شده است.

رضایی اضافه کرد: این تعداد شغل توسط 19 دستگاه اجرایی و در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی، حوزه آب و خاک، ورزش و جوانان و راه و شهرسازی و شیلات اجرا شده است.

وی در ادامه از ادارات شهرستان خواست، نسبت به پیگیری تعهد اشتغال خود تلاش لازم را داشته باشند و حتما در سامانه رصد ثبت کنند.

معاون فرماندار قصرشیرین گفت: این شهرستان با پتانسیل های زیادی که دارد با برنامه ریزی و بهره برداری لازم می تواند قطب بزرگ اقتصادی در غرب کشور باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال جاری به نام جهش تولید باید از ظرفیت های شهرستان استفاده لازم را برای رفع معضل بیکاری داشته باشیم.

قصرشیرین با بیش از 27 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه دارای 186 کیلومتر مرز با عراق است که در امتداد این مرزها، 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان قرار گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: ایرنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32162

به "خبرنگاران 7، 5 میلیارد ریال به مشاغل آسیب دیده از کرونا در قصرشیرین پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 7، 5 میلیارد ریال به مشاغل آسیب دیده از کرونا در قصرشیرین پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید