خواننده ایرانی خارج نشین که به استقلال کمک می کند، کیست؟

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، امروز خبر کمک یک خواننده خارج نشین به باشگاه استقلال در پرداخت طلب بازیکنان خارجی شان شیخ دیاباته و هروویه میلیچ منتشر شد، خبری که با اعلام باشگاه استقلال به نوعی تأیید شد و اعلام کردند مطالبات این دو بازیکنان پرداخته شده است. خبری که البته خیلی زود با تکذیب دو بازیکن مذکور همراه شد و دیاباته و میلیچ اعلام کردند هیچ پولی از باشگاه استقلال دریافت نکرده اند.

خواننده ایرانی خارج نشین که به استقلال کمک می کند، کیست؟

تردید مسئولان استقلال

خبرگزاری تسنیم در گزارشی در همین مورد نوشت: احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال روز گذشته گفت که یک هوادار استقلالی ساکن در خارج از کشور بخشی از مطالبات شیخ دیاباته و هروویه میلیچ را پرداخت کرده است و به همین خاطر نیز از او تشکر کرد.

از زمانی که این خبر منتشر شد خیلی ها به مسئولان استقلال خرده دریافتد که چرا به حرف این هوادار اعتماد کرده اند، کسی که طبق ادعای مسئولان پیشین استقلال، قرار بود بخشی از مطالبات سرور جپاروف ازبکستانی را بپردازد، اما این خواننده خارج از کشور به جای 137 هزار دلار، تنها 13 دلار پرداخت کرده بود!

مسئولان استقلال در واکنش به انتقادهای هواداران گفتند که او روز جمعه پول را واریز کرده و به دلیل تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه در خارج از کشور، پول به حساب دیاباته و میلیچ واریز نشده است، اما ظاهراً پس از تکذیب واریز پول از سوی دیاباته و میلیچ، به این نتیجه رسیدند که هوادار موردنظر اقدامی انجام نداده است!

به نظر می رسد که مدیران استقلال به دلیل تحت فشار قرار دریافت برای پرداخت پول به بازیکنان، دست به چنین کاری زده اند و اگر هوادار مدنظر به وعده اش عمل نکند، یک شکست بزرگ برای مدیران استقلال خواهد بود. هر چند در صورت تحقق این وعده باز هم دریافت پول از این فرد جای هیچ گونه توجیهی ندارد و اصولاً نباید سمت چنین افرادی رفت.

سلطانی: من چیزی نمی دانم

امیر سلطانی معاون ورزشی باشگاه استقلال هم از این مسئله ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: من درباره این شخص چیزی نمی دانم و مدیرعامل باشگاه با ایشان در ارتباط است. درباره مصاحبه سعادتمند و تشکر از این هوادار، نمی توانم نظر بدهم. مدیرعامل باشگاه خودشان صاحب نظر هستند، اما یکسری چیزها باید لحاظ شود. انتقال پول بین کشورهای اروپایی بین یک تا سه روز زمان می برد، در خاورمیانه نیز 10 روز. باید صبر کنیم و ببینیم که پول به حساب دیاباته و میلیچ واریز می شود یا نه.

خواننده خارج نشین کیست؟

این خواننده با نام ایمان ابرا شناخته می شود و نام کامل او، ایمان ابراهیمی است. در گذشته چند قطعه موسیقی به بازار داده ولی دیگر در حوزه خوانندگی فعالیت نکرد. او در حال حاضر مدیرعامل شرکت MTV Persian است. ایمان ابر یک استقلالی است و به دلیل علاقه به تیم استقلال، تا به حال کمک های مالی به باشگاه برای خرید بازیکنان داشته است. پیش از این هم شایعه شده بود، ایمان ابرا مبلغ 500 میلیارد تومان جهت خرید باشگاه استقلال پیشنهاد داده است.

تشکر مدیرعامل جدید از آقای خواننده

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه با صدور پیامی از زحمات ایمان ابراهیمی تشکر کرد و اعلام داشت از چنین عزیزانی که قلبشان با استقلال هست، صمیمانه متشکرم. او در این باره گفت: باید اذعان داشت ایرانیان خارج از کشور با کمی اعتماد متقابل توان همکاری و مشارکت با مجموعه ما را بخوبی دارند و حتی می توانند نقش آفرینی کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: فرارو
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25488

به "خواننده ایرانی خارج نشین که به استقلال کمک می کند، کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خواننده ایرانی خارج نشین که به استقلال کمک می کند، کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید