دستگیری 120 سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی مرتبط با صنایع دستی ، متهمان در یک هتل ساری بازداشت شدند

به گزارش بلاگ پو، فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری 120 عضو یک شرکت هرمی مرتبط با صنایع دستی از 7 استان کشور در ساری اطلاع داد.

دستگیری 120 سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی مرتبط با صنایع دستی ، متهمان در یک هتل ساری بازداشت شدند

خبرنگاران: سیدمحمود میرفیضی با بیان این مطلب اضافه نمود: در پی کسب خبری از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر فعالیت و عضوگیری یک شرکت هرمی با عنوان تلفیق مینا و هنر با وعده ایجاد اشتغال برای جوانان در بخش صنایع دستی و احتمال حضور اعضای این شرکت در استان مازندران، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی نهاده شد.

وی اضافه نمود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و آنالیز های همه جانبه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم مالی پلیس آگاهی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) 120 نفر از اعضای این شرکت هرمی که از 7 استان کشور در یکی از هتل های ساری تجمع نموده بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف یک دستگاه لپ تاپ و جزوات آموزشی در بازدید از محل اسکان این افراد اضافه نمود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست آنالیز است.

میرفیضی با اشاره به تأثیر منفی فعالیت اینگونه شرکت ها در نظام مالی و اجتماعی کشور اذعان داشت: شیادان فعال در دسیسه های هرمی با استفاده از شیوه های روان شناسی، افراد را به عضو شدن در زیرگروه های خود ترغیب می نمایند.

فرمانده انتظامی استان مازندران وعده اشتغال و سرمایه گذاری با سود بالا را مهمترین شگرد شرکت های هرمی برشمرد و از مردم خواست: از هرگونه فعالیت مالی که متولیان آن ادعای درآمدی غیرعادی، به ویژه در مدت زمان کوتاهی را دارند، دوری نموده و ضمن تأمل در انجام معاملات وسوسه انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می نمایند مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: چمدان
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10785

به "دستگیری 120 سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی مرتبط با صنایع دستی ، متهمان در یک هتل ساری بازداشت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 120 سرشاخه اصلی یک شرکت هرمی مرتبط با صنایع دستی ، متهمان در یک هتل ساری بازداشت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید