دلبند به بخش ویترین دنیا جشنواره هات داکس راه یافت

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، فیلم مستند دلبند به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه کنندگی الهه نوبخت در نهمین حضور بین المللی خود به بخش رقابتی ویترین دنیا جشنواره هات داکس کانادا راه یافت.

دلبند به بخش ویترین دنیا جشنواره هات داکس راه یافت

بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مستند هات داکس از 5 تا 15 اردیبهشت 1398 در شهر تورنتو کانادا برگزار می گردد و مستند بلند دلبند ساخته یاسر طالبی در بخش مسابقه ویترین دنیا این جشنواره روی پرده می رود.

جشنواره هات داکس برای ترویج و فراوری فیلم مستند در دنیا پایه گذاری شده است و هر سال بیش از 200 فیلم در این رویداد به نمایش گذاشته می گردد و حدود 2000 مستندساز، تهیه نماینده، خریدار و توزیع نماینده فیلم مستند از سراسر دنیا در جشنواره حضور پیدا می نمایند.

این فیلم هم اینک در بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره بین المللی استانبول ترکیه هم حضور دارد که از دیروز شانزدهم فروردین ماه در کشور ترکیه افتتاح شد و تا بیست و ششم فروردین ماه ادامه دارد.

در این جشنواره، مستند دلبند با آثار سینمایی که برگزیده جشنواره های کن، برلین، تورنتو، کارلووی واری و از کشورهای فرانسه، بلژیک، سوئد، آرژانتین، برزیل، ایتالیا، آمریکا، روسیه، لیتوانی هستند به رقابت می پردازد. در بخش اصلی جشنواره استانبول 2 مستند بلند و 10 فیلم سینمایی حضور دارند.

دلبند قصه دلدادگی و ارتباط یک زن کهنسال مازنی است که به تنهایی با گله گاوهایش در ارتفاعات جنوب شرقی البرز روزگار می گذراند.

این مستند محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و شرکت تصویر گستر الهه پارسی (الی ایمیج) به مدیریت الهه نوبخت است که پخش بین المللی این فیلم را نیز برعهده دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11238

به "دلبند به بخش ویترین دنیا جشنواره هات داکس راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلبند به بخش ویترین دنیا جشنواره هات داکس راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید