رفعتی: روی داوران جوان سرمایه گذاری می کنیم

به گزارش بلاگ پو، داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال از برگزاری اولین دوره آموزشگاه داوران در شهرکرد اطلاع داد.

رفعتی: روی داوران جوان سرمایه گذاری می کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود رفعتی در این باره گفت: در حال حاضر کمیته داوران فدراسیون، طرحی را اجرا نموده که نخبگان داوری را در سرتاسر کشور شناسایی و قضاوت های آنها را ارزیابی می نماید تا بهترین ها را برای این دوره انتخاب کند.

وی ادامه داد: به همین دلیل اولین دوره آموزشگاه داوران فوتبال را از 10 تیرماه به مدت 4 روز با حضور 30 داور جوان در شهرکرد برگزار می کنیم. قصد داریم هر سه ماه یک بار این دوره ها را در استان ها اجرا کنیم و طبق مصوبه کمیته داوران به استان ها نیز ابلاغ نموده ایم که هر استان باید آموزشگاه داوران داشته باشد و مسئول آموزشگاه را به کمیته داوران معرفی کند.

رفعتی درباره برنامه این کلاس گفت: در این دوره شرکت کنندگان زیر نظر مدرسان دانش افزایی داوری، آموزش های لازم را درباره آمادگی جسمانی، قوانین داوری و جای گیری صحیح می بینند. آنچه مسلم است روی داوران جوان سرمایه گذاری می کنیم. همچنین در این کلاس ها داورانی که 22 تا 28 سال سن دارند، حضور خواهند داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8356

به "رفعتی: روی داوران جوان سرمایه گذاری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفعتی: روی داوران جوان سرمایه گذاری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید