رونمایی از 6 طرح پژوهشی در فنی و حرفه ای خوزستان

به گزارش بلاگ پو، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: از 6 طرح پژوهشی و فناورانه تهیه شده توسط این اداره کل در آخرین روز از نمایشگاه هفته پژوهش رونمایی شد.

رونمایی از 6 طرح پژوهشی در فنی و حرفه ای خوزستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، منصور زنگنه منش با اشاره به شش طرح پژوهشی برتر اداره کل فنی وحرفه ای خوزستان و دست ساخته های مرتبط با آن ها اظهار کرد: سه شنبه 3 دی همزمان با آخرین روز نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و هفتمین فن بازار استان، از 6 دستگاه ساخته شده در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان رونمایی شد.

وی اضافه نمود: طرح های پژوهشی شامل ساخت دستگاه کلاف پیچ اتوماتیک، ساخت دستگاه تست آیسی بردهای الکترونیکی، ساخت دستگاه نوار قلب کمپرسور، ساختی دستگاه تست آنلاین برد الکترونیکی، کمپرسورهای اینورتر، ساخت سیستم تست هوشمند مقاومت چاه ارت هستند.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: بعضی از این دستگاه ها در نوع خود بی نظیر هستند و تا به امروز ساخته نشده اند. تنها یکی از این دستگاه ها نمونه خارجی دارد که ساخت نمونه داخلی آن نیز به مراتب از نمونه مشابه خارجی آن کم هزینه تر است.

وی مطرح نمود: تمام طرح ها با توجه به اهداف آموزش فنی وحرفه ای برای تربیت نیروی ماهر و متخصص و معرفی شغل های نوین تهیه می شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18303

به "رونمایی از 6 طرح پژوهشی در فنی و حرفه ای خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از 6 طرح پژوهشی در فنی و حرفه ای خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید