سازمان هواشناسی هشدار داد؛ احتمال وقوع سیلاب در شرق استان هرمزگان ، وزش باد شدید در نیمه غربی البرز

به گزارش بلاگ پو، سازمان هواشناسی نسبت به وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها در شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان هشدار داد.

سازمان هواشناسی هشدار داد؛ احتمال وقوع سیلاب در شرق استان هرمزگان ، وزش باد شدید در نیمه غربی البرز

به گزارش خبرنگار ، بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز در هرمزگان، جنوب استان های کرمان، سیستان و بلوچستان و فارس بارش باران، گاهی با رعد و برق پیش بینی می شود.

همچنین با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در بعد ازظهر شنبه، برای استان های غربی بارش باران و وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می شود.

یکشنبه ضمن تقویت سامانه بارشی در غرب کشور، گستره فعالیت آن به دامنه های البرز مرکزی و غربی و غرب سواحل دریای خزر نیز کشیده خواهد شد.

همچنین بعلت شکل گیری جریانات جنوبی بر روی دریای عمان برای بخش هایی از مناطق شرق، جنوب شرق و جنوب کشور فعال خواهد بود همچنین در این روز شاهد بارش های پراکنده ای برای نیمه شرقی خواهیم بود و سه شنبه در اغلب مناطق کشور بجز جنوب شرق بارش رخ خواهد داد.

شایان ذکر است طی سه روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است که در روز دوشنبه ارتفاع موج در غرب خلیج فارس به دو نیم تا سه متر می رسد.

بارش باران در شهر های جنوبی کشور/ آسمان تهران یکشنبه بارانی است

همچنین سازمان هواشناسی نسبت به وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها دراستان های شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان هشدار می دهد.

بنابر توصیه می شود تمهیدات لازم از سوی سازمان های ذیربط جهت کاهش خسارات احتمالی در نظر گرفته شود و هموطنان عزیز از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5631

به "سازمان هواشناسی هشدار داد؛ احتمال وقوع سیلاب در شرق استان هرمزگان ، وزش باد شدید در نیمه غربی البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان هواشناسی هشدار داد؛ احتمال وقوع سیلاب در شرق استان هرمزگان ، وزش باد شدید در نیمه غربی البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید