سفر مردم 80 کشور به ازبکستان بدون ویزا ، ویزای ازبکستان برای 20 کشور دیگر لغو شد ، ایرانی ها همچنان احتیاج به ویزا دارند!

به گزارش بلاگ پو، ازبکستان با هدف تقویت گردشگری و افزایش سهم گردشگری در فراوری ناخالص داخلی دریافت ویزا سفر 30 روزه را برای شهروندان 20 کشور دیگر لغو کرد.

سفر مردم 80 کشور به ازبکستان بدون ویزا ، ویزای ازبکستان برای 20 کشور دیگر لغو شد ، ایرانی ها همچنان احتیاج به ویزا دارند!

خبرنگاران: شینهوا نوشت: این امکان عمدتا برای اتباع کشورهای آمریکای لاتین و با هدف تقویت بخش گردشگری ازبکستان انجام می گردد. با احتساب این 20 کشور تاکنون اتباع 80 کشور دنیا می توانند بدون دریافت ویزا برای مدت 30 روز به ازبکستان سفر نمایند. لغو ویزا برای اتباع این 20 کشور بنا به دستور ریاست جمهوری ازبکستان از اول ژانویه سال آینده میلادی (11 دی) اجرایی می گردد.

عزیز عبدالحکیموف (Aziz Abdukhakimov) معاون نخست وزیر ازبکستان گفت: رئیس کشور دستوری بسیار جدی برای اعمال نظام سفر بدون ویزا با تعدادی از کشورهای بزرگ صادر نموده است و ظرف یک ماه تصمیماتی در این خصوص اعلام خواهد شد.

دولت ازبکستان با اتخاذ تدابیری درصدد تقویت بخش گردشگری خود بوده و میخواهد تا سال 2025 بیش از 9 میلیون گردشگر خارجی جذب کند و سهم گردشگری در فراوری ناخالص داخلی را از 2.3 درصد در سال 2017 تا سال 2025 به 5 درصد برساند.

بر اساس گزارش ایرنا، بر اعلام سفارت ازبکستان در تهران از 19 مارس 2019 میلادی (28 اسفند سال گذشته) ایرانیان می توانند به صورت الکترونیکی ویزا دریافت نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: چمدان
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10627

به "سفر مردم 80 کشور به ازبکستان بدون ویزا ، ویزای ازبکستان برای 20 کشور دیگر لغو شد ، ایرانی ها همچنان احتیاج به ویزا دارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مردم 80 کشور به ازبکستان بدون ویزا ، ویزای ازبکستان برای 20 کشور دیگر لغو شد ، ایرانی ها همچنان احتیاج به ویزا دارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید