سفیر ایتالیا در ایران: استراماچونی باتجربه است و می تواند به استقلال یاری کند، از استقبالی که شد سورپرایز شدم

به گزارش بلاگ پو، جوزپه پرونه، سفیر کشور ایتالیا در ایران با تمجید از آندره آ استراماچونی، سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که او با تجربه ای که دارد می تواند به آبی پوشان تهرانی یاری کند.

سفیر ایتالیا در ایران: استراماچونی باتجربه است و می تواند به استقلال یاری کند، از استقبالی که شد سورپرایز شدم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، جوزپه پرونه، سفیر ایتالیا در ایران که در مراسم معارفه آندره آ استراماچونی، سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال حضور یافته بود، گفت: باید از ریاست باشگاه استقلال و طرفداران این تیم تشکر کنم. باید بگویم اکنون خوشحالم که کنار استراماچونی حضور دارم.

وی در ادامه اضافه کرد: می خواهم به روابط خیلی محکم ایران و ایتالیا اشاره کنم، روابطی از نظر فرهنگی، سیاسی و همچنین ورزشی. به همین دلیل است که اکنون یکی از بهترین مربیان ما اینجا حضور دارد و از این اتفاق خوشحالیم.

سفیر ایتالیا در ایران اظهار داشت: خیلی مطمئنم که استراماچونی روزهای خوبی را در ایران خواهد داشت و فرهنگ خوب ایتالیا را به استقلال می آورد. برای او آرزوی موفقیت می کنم. استراماچونی در چند تیم بزرگ اروپایی حضور داشته است و مطمئنم می تواند به استقلال نیز یاری کند.

پرونه گفت: در سرانجام امیدوارم که این انتخاب قدم دیگری برای روابط هرچه بهتر ایران و ایتالیا باشد و آغاز دیگری برای ارتباطات مردمی بین دو کشور. همان طور که استراماچونی گفت، از استقبال خوبی که ایرانی ها داشتند، سورپرایز شدم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8206

به "سفیر ایتالیا در ایران: استراماچونی باتجربه است و می تواند به استقلال یاری کند، از استقبالی که شد سورپرایز شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایتالیا در ایران: استراماچونی باتجربه است و می تواند به استقلال یاری کند، از استقبالی که شد سورپرایز شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید