شجاعیان: تمدید قراردادم 20 دقیقه بیشتر طول نکشید ، دربی را صددرصد می بریم

به گزارش بلاگ پو، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: مطمئنم که ما در پایان 90 دقیقه برنده دربی می شویم. من اهل کُری خواندن نیستم، ولی به نظرم تیم ما برنده دربی خواهد بود.

شجاعیان: تمدید قراردادم 20 دقیقه بیشتر طول نکشید ، دربی را صددرصد می بریم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال تهران، که روز سه شنبه قرارداد خود را به مدت 2 فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد در خصوص مسائل مختلف صحبت هایی را عنوان نمود که در ادامه می خوانید.

او درباره غیبت طولانی مدت خود از میادین فوتبال گفت: نزدیک به 8، 9 ماه می شود که بازی نکرده ام و دوست داشتم بازی کنم تابتوانم به استقلال کمک کنم. بچه ها زحمت می کشند و با شایستگی برنده دیدار مقابل سپاهان شدند و امیدوارم این فرایند تا آخر فصل ادامه داشته باشد. من از بچگی استقلالی بودم و همیشه در دیدار های این تیم حرص و جوش زیاد می خوردم. حتی زمانیکه خودم درون زمین هستم، خیلی تلاش می کنم تا تیمم برنده بازی باشد. زمان غیبتم طولانی شده و دوست دارم برای استقلال بازی کنم.

هافبک استقلال در مودر مصدومیت هایش از زمان پیوستن به این تیم گفت: وقتی که به استقلال آمدم، هرگز به این نکته فکر نکردم که شاید در این تیم مصدوم شوم. در مصدومیت اول، آن را تحمل کردم، اما بار دوم یک جورایی پیر شدم، چون دوست داشتم در این 3 سال، خیلی بیشتر از این ها به استقلال کمک کنم، ولی این اتفاق رخ نداد. امیدوارم این مصدومیت برای هیچ فوتبالیستی رخ ندهد و خودم نیز دچار مصدومیت نشوم تا به استقلال کمک کنم. نزدیک به 2 ماه است که سالم و قبراق تمرین می کنم، ولی به لطف سازمان لیگ و فدراسیون، هنوز کارت بازی من صادر نشده است.

شجاعیان در رابطه با اینکه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کارت بازی او را برای ادامه مسابقات لیگ برتر صادر نکردند افزود: بعد از آمدن کرونا، خیلی از قوانین تغییر پیدا کرد. به نظرم سازمان لیگ و فدراسیون می توانستند به بازیکنانی مثل من که دچار مصدومیت شده اند کمک کنند. اگر داریوش شجاعیان در این بازی ها به میدان می رفت، شاید می توانست به تیم ملی نیز کمک کند. در این خصوص، فیفا تصمیم گیری را به سازمان لیگ سپرده، ولی آن ها تصمیم گرفته اند من بازی نکنم. ما در لیست تیم چند جای خالی برای جذب بازیکن داشتیم و شاید باشگاه تصور می کرد در نیم فصل می تواند چند بازیکن جذب کند و من را از لیست خارج کردند و بازیکنی را نیز به جای من جذب نکردند. این قسمت من بود و من چندین ماه است با مصدومیت کنار آمده ام و این یک ماه را نیز تحمل میکنم. خروج من از لیست کار اشتباهی بود آن هم زمانی که قصد نداشتند کسی را جای من جذب کنند. به نظر من کار مدیریت وقت اشتباه بود، چون از جای خالی من استفاده ای نشد. حتی بعد از جذب بودروف در لیست تیم یک جای خالی دیگر داشتیم.

او در خصوص تمدید قرارداد با استقلال اعلام نمود: من چند ساعت پیش تصمیم گرفتم غیبتم در این مدت را جبران کنم و لطفی که هواداران به من داشتند را پاسخ دهم. در این 2 ماه اخیر بیشتر از زمان مصدومیت حرص خوردم. چون دست فرهاد مجیدی خالی بود و بازیکن مصدوم زیاد داشتیم و شاید من می توانستم در حد 10 دقیقه به تیم کمک کنم، ولی نگذاشتن به تیم کمک کنم. مدت زمان تمدید قرارداد من 20 دقیقه بیشتر طول نکشید و دوست داشتم در تیم بمانم و از مدیریت تیم که در حال زحمت کشیدن هستند، تشکر می کنم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره لیست آسیایی این تیم گفت: چون مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده، باید با بازیکنان تمدید شود و باید لیست جدیدی به AFC ارسال شود. به احتمال 90 درصد می توانم در آسیا برای استقلال بازی کنم.

او درباره حضور در تیم ملی فوتبال گفت: با اینکه چندین ماه از میادین دور بوده ام، ولی مطمئنا تمام تلاشم را میکنم تا به تیم ملی دعوت شوم.

شجاعیان درباره شرایط استقلال با فرهاد مجیدی اعلام نمود: مجیدی در 2 شرایط بد به استقلال آمد که شرایط امسال بدتر از سال پیش بود. با اینکه در زمان کرونا با کمبود بازیکن روبرو شده بودیم، ولی نتایج خوبی گرفتیم. در لیگ دوم هستیم و به نیمه نهایی جام حذفی صعود کردیم. چون اختلاف سنی مجیدی با بازیکنان کمتر است، باعث نزدیکی و همدلی بازیکنان و کادرفنی شده است و در هر بازی، نسبت به بازی قبل بهتر کار می کنیم.

او در خصوص دیدار با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و همچنین دیدار های پیش رو لیگ برتر گفت: ما قبل از بازی می دانستیم که سپاهان را می بریم و همه به این نتیجه رسیده بودیم که قطعا یک بازی دربی را در پیش داریم. مطمئنم که ما در خاتمه 90 دقیقه برنده دربی می شویم. من اهل کُری خواندن نیستم، ولی به نظرم تیم ما برنده دربی خواهد بود. سعی می کنیم امسال قهرمان جام حذفی و نایب قهرمان لیگ بشویم و با صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دل هواداران را شاد کنیم. حقیقتا فشردگی بازی ها در حد امکانات لیگ ایران نیست و باعث مصدومیت بازیکنان می شود بخصوص بازیکنانی مثل من که از قبل دچار مصدومیت بوده ایم و ممکن است این اتفاق مجددا تکرار شود. باید برای ریکاوری بازیکنان، زمینه سازی شود. استقلال دچار ضعف امکانات است. زمانی که گادوین منشا از پرسپولیس به استقلال آمد، باورش نمی شد شرایط استقلال اینقدر بد باشد. ما امکاناتمان خیلی ضعیف است و امیدوارم در این زمینه به استقلال کمک شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 31870

به "شجاعیان: تمدید قراردادم 20 دقیقه بیشتر طول نکشید ، دربی را صددرصد می بریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعیان: تمدید قراردادم 20 دقیقه بیشتر طول نکشید ، دربی را صددرصد می بریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید