شریف: استعدادهای برتر ورزشی به سالن و مربی نیاز دارند

به گزارش بلاگ پو، نایب رئیس بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: استعدادهای برتر ورزشی باید سالن و مربی در اختیار داشته باشند تا به تمرینات خود ادامه دهند و در سال های آینده وارد تیم های استان در لیگ برتر شوند.

شریف: استعدادهای برتر ورزشی به سالن و مربی نیاز دارند

به گزارش خبرنگاران، فاطمه شریف در مراسم تقدیر از تیم های فوتبال و فوتسال بانوان حاضر در المپیاد استعدادهای برتر کشور که در سالن اجتماعات هیأت فوتبال خراسان رضوی برگزار گشت، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان سال جاری برای دومین سال پیاپی المپیاد نخبگان ورزشی را در تمامی رشته های ورزشی در شهرهای مختلف کشور برگزار کرد. فکر می کنم یکی از ارکان موفقیت در ورزش توجه به ورزش پایه است که خوشبختانه در چشم انداز جدید وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مورد توجه قرار گرفته است. اگر تیم های پایه قوی داشته باشیم، در سال های آینده در ورزش قهرمانی حرف برای گفتن خواهیم داشت.

وی ادامه داد: همگام با وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیأت فوتبال استان، ورزش پایه را مورد توجه ویژه قرار دادند و توانستیم با برگزاری المپیادهای استانی در رشته های فوتبال و فوتسال، نفرات منتخب را در قالب تیم های استانی به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور اعزام کنیم. در فوتسال مقام دوم و در فوتبال مقام سوم را کسب کردیم. بیش از 30 استان در المپیاد استعدادهای برتر شرکت کرده بودند و سطح مسابقات بالا بود.

نایب رئیس بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: امیدوارم هم هیأت فوتبال خراسان رضوی و هم اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، حمایت خود را از تیم های پایه ادامه دهند. دوست دارم این قول را بگیرم که بتوانیم بستری را فراهم کنیم که سالن و مربی در اختیار این ورزشکاران قرار بگیرد تا در طول سال جاری و سال های بعد، تمرینات این افراد ادامه یابد و بتوانیم تیمی را به لیگ برتر کشور اعزام کنیم که در آن از تمام پتانسیل استان استفاده شده و نیاز نباشد که بازیکنان غیربومی بگیریم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12527

به "شریف: استعدادهای برتر ورزشی به سالن و مربی نیاز دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریف: استعدادهای برتر ورزشی به سالن و مربی نیاز دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید