عبدی: خوشحالم در بازی با النصر رو سفید شدم، شک نکنید سال جاری قهرمان آسیا می شویم

به گزارش بلاگ پو، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به مقام قهرمانی خواهد رسید.

عبدی: خوشحالم در بازی با النصر رو سفید شدم، شک نکنید سال جاری قهرمان آسیا می شویم

به گزارش خبرنگاران، مهدی عبدی در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره انتخاب گلش به النصر عربستان به عنوان بهترین گل هفته لیگ قهرمانان آسیا گفت: خیلی خوشحالم که این گل باارزش به عنوان بهترین گل هفته انتخاب شد. واقعاً باید از همه اعضای کادر فنی و هم تیمی هایم تشکر کنم که به من یاری کردند تا این گل را بزنم. البته سانتر بشار آنقدر خوب بود که واقعاً حیف بود اگر آن توپ گل نمی شد.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می کردی بتوانی در این بازی حساس روی سر مدافع گرانقیمتی مثل مایکون گل بزنی؟، اضافه نمود: واقعاً گل زدن به این تیم سخت بود، اما من انگیزه زیادی برای گلزنی در این بازی داشتم. خوشبختانه با همه بازیکنان کوشش زیادی کردیم و این گل حاصل کار تیمی بود. البته قبل از رفتن به استادیوم آقای مطهری به من گفت در این بازی گل می زنی و با سر هم گل خواهی زد. خوشحالم که رو سفید شدم.

عبدی در خصوص اینکه چقدر احتمال می داد این گل به عنوان بهترین گل هفته در آسیا انتخاب گردد، ادامه داد: من گل زدم تا پرسپولیس پیروز باشد. واقعاً به این مسائل فکر نمی کردم، اما حالا خوشحالم که این گل حساس به عنوان بهترین گل انتخاب شده است.

پرسپولیس قهرمان آسیا می گردد؟، مهاجم جوان سرخپوشان در پاسخ به این پرسش هم گفت: بله! چرا که نه؟ ما کوشش زیادی نموده و خواهیم کرد و شک نکنید سال جاری قهرمان آسیا خواهیم شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35265

به "عبدی: خوشحالم در بازی با النصر رو سفید شدم، شک نکنید سال جاری قهرمان آسیا می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدی: خوشحالم در بازی با النصر رو سفید شدم، شک نکنید سال جاری قهرمان آسیا می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید