غفور: در والیبال هیچ تیمی از پیش بنده نیست

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اندونزی، پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران پس از برد مقابل پاکستان گفت: در والیبال نمی توان از قبل تیمی را پیروز دانست اما تمرکز و برنامه ما برای دور پایانی این بازی ها و مسابقات قهرمانی جهان است.

غفور: در والیبال هیچ تیمی از پیش بنده نیست

امیر غفور ملی پوش والیبال ایران پس از پیروزی بر پاکستان گفت: به هر حال در والیبال هرگز نمی توان گفت از پیش برنده هستیم. اما باید کار کنیم و روز به روز بهتر شویم تا به سطح ایده آل خود برسیم. یی شک آغاز هر تونمنتی شرایط خاص خودش را دارد.

وی اضافه نمود: شاید درست نباشد که این را میگویم ولی برخی از تیم های حاضر در بازی های اسیایی تا حدی با سطح والیبال ایران فاصله دارد. در چنین شرایطی برای بازیکنان سخت است که با همان انگیزه ای که مقابل تیم های بزرگ مثل برزیل بازی میکند، در میدان ظاهر گردد.

غفور ادامه داد: خداراشکر با وجود اینکه بازی در گیم سوم قدری گره خورد ولی برنده شدیم.

ملی پوش والیبال ایران یادآور شد: زمانی خکد ما مقابل تیم های بزرگ دنیا فراتر از خودمان می جنگیدیم تا پیروز شویم حالا تیم های آسیایی هم با شرایط مشابه و انگیزه زیاد برابر ایران قرار میگیرند.

او ادامه داد: برای بسیاری از تیم ها مهم است حتی از ایران گیم بگیرند. مطمین باشید والیبال ایران با تمرکز و برنامه بویژه برای دور پایانی این بازی ها و رقابت های قهرمانی جهان کوشش میکند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 851

به "غفور: در والیبال هیچ تیمی از پیش بنده نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفور: در والیبال هیچ تیمی از پیش بنده نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید