فوتبال انتخابی المپیک، شکست یک نیمه ای امیدهای ایران مقابل ازبکستان

به گزارش بلاگ پو، دیدار تیم های ایران و ازبکستان در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو، در نیمه نخست به سود ازبک ها به پاایان رسید.

فوتبال انتخابی المپیک، شکست یک نیمه ای امیدهای ایران مقابل ازبکستان

به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های ازبکستان و ایران در چارچوب پیکارهای قهرمانی زیر 23 سال آسیا و از گروه C این رقابت ها، از ساعت 13:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تینسولانون شهر سونگلا تایلند شروع شد. نیمه نخست این دیدار با یک گل به سود ازبکستان انتها یافت که اسلام جان کوبیلوف در دقیقه 39 از روی نقطه پنالتی دروازه ایران را باز کرد.

ترکیب تیم ازبکستان: نعمت اف عبدووحید، اسلام جان کوبیلوف، علیجان اف خوجی اکبر، عبدالله عبدالله اف، عزیزجان گانی اف، نوریلو توختاسینوف، جسوربک یاخشیبواف، بوبیر عبدیکولیکوف، علیجان اف ایلخومجون، علی کولوف و سانجار کودیرکولوف.

ترکیب تیم ایران: حبیب فرعباسی، مجتبی نجاریان، مهدی مهدی خانی، اللهیار صیادمنش، رضا شکاری، رضا دهقانی، محمد محبی، علی شجاعی، متین کریم زاده، امید نورافکن و عارف آقاسی.

دقیقه 4: روی شروع مجدد حبیب فرعباسی توپ به دروازه بان ازبکستان رسید که اشتباه او در مهار توپ، برای تیم ایران ایجاد موقعیت کرد و ضربه برگردان شکاری برای باز کردن دروازه، توسط مدافعان ازبکستان دور شد.

دقیقه 5: عارف آقاسی در محوطه جریمه ازبکستان روی پاس رضا شکاری صاحب موقعیت خوبی بود که ضربه نهایی او به سمت دروازه، توسط مدافعان دفع شد.

دقیقه 11: علیجان اف خوجی اکبر از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 18: عارف آقاسی با خطای سخت و خطرناکی که روی بازیکن ازبکستان انجام داد، با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 25: اللهیار صیادمنش با توپ ربایی پشت محوطه جریمه، توپ را به کنار خط عرضی زمین برد و با ارسالی دقیق به دهانه دروازه علی شجاعی را با دروازه خالی روبرو کرد، اما ضربه بی دقت شجاعی بهترین موقعیت ایران برای گلزنی را از بین برد.

دقیقه 27: شوت از راه دور ازبکستانی ها را حبیب فرعباسی در اختیار گرفت و مانع باز شدن دروازه اش شد.

دقیقه 38: مجتبی نجاریان با خطایی که در محوطه جریمه مرتکب شد، به ازبکستان پنالتی داد.

دقیقه 39: اسلام جان کوبیلوف ضربه پنالتی را خلاف جهت حرکت حبیب فرعباسی وارد دروازه کرد.

دقیقه 41: پرتاب اوت از بازیکنان ایران در محوطه جریمه به رضا شکاری رسید که ضربه این بازیکن را دروازه بان ازبکستان در آغوش گرفت.

دقیقه 44: ارسال روی دروازه ازبکستان از روی ضربه ایستگاهی ابتدا با ضربه سر نورافکن همراه شد که موقعیتی مناسب برای اللهیار صیادمنش فراهم کرد، اما ضربه این بازیکن را مدافعان ازبکستان برگشت دادند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18896

به "فوتبال انتخابی المپیک، شکست یک نیمه ای امیدهای ایران مقابل ازبکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال انتخابی المپیک، شکست یک نیمه ای امیدهای ایران مقابل ازبکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید