فوتبال دنیا، لوکاکو: مورینیو در پشت صحنه انسانی کاملاً متفاوت است

به گزارش بلاگ پو، مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ می گوید آقای خاص خارج از زمین مسابقه انسانی کاملاً متفاوت است.

فوتبال دنیا، لوکاکو: مورینیو در پشت صحنه انسانی کاملاً متفاوت است

به گزارش خبرنگاران، منچستریونایتد به لطف دو گلی که روملو لوکاکو شب گذشته (یکشنبه) مقابل برنلی به ثمر رساند، در استادیوم ترف مور با نتیجه 2 بر صفر از سد میزبان خود گذشت تا پس از دو شکست متوالی در رقابت های لیگ برتر انگلیس، به یک پیروزی روحیه بخش دست پیدا کند. طرفداران منچستریونایتد بار دیگر در این بازی به شدت از سرمربی پرتغالی خود حمایت کردند، کسی که در هفته های اخیر از سوی رسانه های انگلیس تحت فشار بوده است.

روملو لوکاکو پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی بی بی سی اسپورت گفت: این پیروزی بزرگی بود. در بازی قبلی هم موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم، اما در این بازی از موقعیت های خود بهره لازم را بردیم. می دانستیم که در نیمه دوم باید برای حفظ نتیجه کوشش کنیم. ما شخصیت لازم را در این بازی داشتیم و باید بیشتر چنین رفتاری را از آن خود نشان دهیم.

وی ادامه داد: بایت شکست در بازی قبلی مان مقابل تاتنهام ناامید بودیم. به هر حال در این بازی موفق به گلزنی شدیم و باید همین روند پیروزی بخش را ادامه بدهیم و سعی کنیم تیم های بالای جدول را بگیریم. حالا به تعطیلات لیگ برای حضور در تیم های ملی می رویم و می توانیم کار را موقتاً کنار بگذاریم. سرمربی هم فرصت بررسی عملکرد ما برای بازی های باقیمانده ماه سپتامبر را خواهد داشت.

مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ در سرانجام در پاسخ به این پرسش که آیا مورینیو به شما اجازه ترک تیم به منظور حضور در تیم های ملی را خواهد داد؟، اعلام کرد: بله، ژوزه در پشت صحنه انسانی کاملاً متفاوت است و به ما این اجازه را خواهد داد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1255

به "فوتبال دنیا، لوکاکو: مورینیو در پشت صحنه انسانی کاملاً متفاوت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، لوکاکو: مورینیو در پشت صحنه انسانی کاملاً متفاوت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید