منچستریونایتد خاتمه تصمیم گرفت: قرارداد سه ساله با سولشر

به گزارش بلاگ پو، منچستریونایتد اوله گونار سولشر را به عنوان سرمربی ثابت تیمش معرفی کرد. قرارداد اولیه سولشر به عنوان سرمربی موقت تا انتها فصل بود، ولی نتایج خوبش باشگاه را متقاعد کرد که به این همکاری ادامه دهد.

منچستریونایتد خاتمه تصمیم گرفت: قرارداد سه ساله با سولشر

منچستریونایتد خاتمه تصمیم گرفت: قرارداد سه ساله با سولشر

منچستریونایتد خاتمه تصمیم گرفت اوله گونار سولشر را به عنوان سرمربی ثابت تیمش معرفی کند و با مربی نروژی قراردادی سه ساله بست. قرارداد اولیه سولشر به عنوان سرمربی موقت تا خاتمه فصل بود، ولی او پس از جانشینی مورینیو به قدری خوب نتیجه گرفت که باشگاه او را به عنوان سرمربی ثابت انتخاب کرد.

سولشر گفت: از روزی که به اینجا آمدم خودم را در خانه احساس کردم. بازی برای منچستریونایتد و آغاز حرفه مربیگری در این باشگاه برایم افتخار است. چند ماه گذشته برایم تجربه فوق العاده ای بود و می خواهم از بازیکنان و مربیان تشکر کنم. این شغلی است که همواره رویای آن را داشتم و حالا بابت فرصتی که برای همکاری بلندمدت به من داده شده بیش از اندازه خوشحالم. امیدوارم به موفقیت مستمری که طرفداران شایسته آن هستند برسیم.

-

سولشر توانست با شکست پاری سن ژرمن، منچستریونایتد را به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان برساند و تیمش در موقعیت خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. او در لیگ برتر توانست 12 بازی را بدون شکست پشت سر بگذارد تا اینکه در آغاز ماه مارس مغلوب منچستریونایتد شد. منچستر پیش از تعطیلات بازی های ملی هم با شکست مقابل ولورهمپتون از جام حذفی کنار رفت، با این حال باشگاه تصمیم گرفته که قرارداد او را دائمی کند. پوچتینو، سرمربی تاتنهام یکی از رقبای سولشر برای این پست بود.

اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه گفت: اوله از زمان آمدن به عنوان سرمربی موقت نتایجی گرفته که خود گویاست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5763

به "منچستریونایتد خاتمه تصمیم گرفت: قرارداد سه ساله با سولشر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد خاتمه تصمیم گرفت: قرارداد سه ساله با سولشر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید