مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نا امنی آیفون برابر هکرها تا به روزرسانی گوشی های سری S10 سامسونگ

به گزارش بلاگ پو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نا امنی آیفون برابر هکرها تا به روزرسانی گوشی های سری S10 سامسونگ

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

از نظر تاریخ فراوری گوشی های هوشمند، اپل همواره به عنوان استاندارد طلایی امنیت سایبری شناخته شده است. اما دو هک اخیر ممکن است این برداشت را تغییر داده و اپل اکنون هدف اصلی هکرها باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی ریلمی ایکس یک به روزرسانی جدید دریافت کرد. این به روزرسانی جدید حاوی ویژگی های امنیتی و کاربردی متعددی است که می تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طی روزهای اخیر اعلام شد که سامسونگ میخواهد تا اوایل امروز یک نسخه بتا OneUI 2.0 مبتنی بر اندروید 10 را برای سری گلکسی S10 منتشر کند. اما اگرچه کاربران کره جنوبی هنوز هم برای به روزرسانی در رده اول قرار دارند اما براساس اطلاعاتی که از سوی نماینده سامسونگ در انجمن رسمی این شرکت منتشر شده است، این به روزرسانی به تاخیر خواهد افتاد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برند چینی اوپو به زودی یک گوشی جدید با دوربین 64 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 730G وارد بازار می نماید. این گوشی دارای به جز دوربین 64 مگاپیکسلی دارای سه دوربین دیگر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

OLEDگوشی جدید آنر V30 پرو در راه است و بر اساس اطلاعاتی که از این گوشی منتشر شده است، قرار است شاهد یک گوشی هوشمند با دوربین 60 مگاپیکسلی و پردازنده Kirin 990 5G باشیم. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: انتخاب
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13445

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نا امنی آیفون برابر هکرها تا به روزرسانی گوشی های سری S10 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نا امنی آیفون برابر هکرها تا به روزرسانی گوشی های سری S10 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید