موتورولا وان زوم با دوربین چهارگانه رسما معرفی شد

به گزارش بلاگ پو، شب گذشته گوشی موتورولا وان زوم رسما معرفی شد. این گجت از نمایشگر اولد 6.4 اینچی با رزولوشن 1080p+ و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد و قلب تپنده آن مانند موتو Z4، تراشه اسنپ دراگون 675 است. همانطور که از نام این گوشی می توان حدس زد، موتورولا توجه ویژه ای به دوربین آن نشان داده است.

موتورولا وان زوم با دوربین چهارگانه رسما معرفی شد

دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 48 مگاپیکسلی و دیافراگم F/1.7 است و از لرزشگیر اپتیکال بهره می برد. دوربین سلفی هم مجهز به سنسور 25 مگاپیکسلی است و هم این دوربین و هم دوربین اصلی از قابلیت ترکیب پیکسل ها پشتیبانی می کنند که به آن ها این امکان را می دهد در محیط های کم نور عملکرد بهتری داشته باشند.

اگرچه Z4 تنها مجهز به 2 دوربین اصلی بود، اما در پنل پشتی موتورولا وان زوم شاهد 3 دوربین دیگر هم هستیم. یکی از آن ها یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال است و دو دوربین دیگر هم شامل یک دوربین اولترا واید 16 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی هستند.

انرژی این گوشی از جانب یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی سازگار با شارژ 15 وات تامین می شود و در ضمنً برای طرفداران جک هدفون هم باید بگوییم که این مشخصه در بدنه گوشی مذکور حضور دارد. این گوشی همراه با 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود و به غیر از تعبیه دو سیم کارت، در کنار آن ها جایگاهی برای کارت حافظه microSD هم در نظر گرفته شده است. این گوشی با قیمت 400 یورو به بازار عرضه می شود.

منبع: GSM Arena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11627

به "موتورولا وان زوم با دوربین چهارگانه رسما معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورولا وان زوم با دوربین چهارگانه رسما معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید