ناگفته های فریدون آسرایی از زندگی و دغدغه ها ، خواننده آهای خوشگل عاشق پولدار است؟

به گزارش بلاگ پو، فریدون آسرایی، خواننده آهای خوشگل عاشق می گوید: من در کانادا فقط خودم بودم و اگر غم و غصه هم وجود داشت، غم و غصه خودم بود اما اینجا که برگشتم مسائل دیگران هم اضافه شد. غم خواهر، غم برادر، غم دوستان و همسایگان، غم دیگران هم تو را غمگین می کند. الان من به عنوان یک خواننده به دلیل شرایط کرونا بیکارم. آیا کسی از من سراغ می گیرد؟

ناگفته های فریدون آسرایی از زندگی و دغدغه ها ، خواننده آهای خوشگل عاشق پولدار است؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از جام جم، در میان خوانندگان پاپ امروزی که هنوز در بورس هستند، تا پیش از شیوع کرونا کنسرت های منظم داشتند و هنوز طرفداران حاضرند برای آنها وقت و انرژی بگذارند فریدون آسرایی از همه باسابقه تر است. او وقتی آغاز کرده که خیلی از بچه های بَندهای امروزی هنوز متولد هم نشده بودند و همچنان تلاش می کند تا کاری ارائه دهد که بتواند از آن دفاع کند.

او که با خوشگل عاشق توانست خیلی خوشگل از طرفدارانش دلبری کند در آغاز 64 سالگی با ما هم صحبت شده تا در مورد زندگی شغلی و شخصی این 64 سال بگوید، از خاطره سازی هایی که برای ما کرده و تلاشی که همچنان برای ساختن خاطراتی قشنگ تر می کند.

  • بزنیم به تخته اصلاً به شما نمی آید که 64 ساله شده باشید!

(می خندد) به هر حال بیاید یا نیاید مهم این است که سن کار خودش را می کند و الان من 64 ساله ام.

  • البته امسال برای همه تولدها یک تفاوت وجود دارد و آن هم تولد زیر سایه کروناست.

بله متأسفانه همین چند روز پیش کرونا باعث شد که دوست و مدیر برنامه هایم آقای یگانه پور، ابتدا پدرشان و سپس خودشان فوت کنند، خیلی زود بیماری رشد کرد و هنوز برای من غیرقابل باور است که چطور این قدر سریع همه چیز رخ داد. از این رو من امسال تولدی ندارم و بعد از یک عمل جراحی کوچک مشغول استراحت هستم.

  • امیدواریم که خودتان در سلامت باشید. ما با شما هنوز کار داریم و منتظر آلبوم جدیدتان هستیم، به کجا کشید؟

اتفاقاً قرار بود قبل از این جریانات کرونا در آذرماه سال گذشته آلبوم را منتشر کنیم که متاسفانه شرایط فراهم نشد، بعد هم که درگیر کرونا و جریاناتی که هنوز در آن هستیم، شدیم که انتشار آلبوم عقب افتاد.

  • مشخص است که چه زمانی منتشر می شود؟ شش سالی می شود که از شما آلبومی منتشر نشده است!

منتظریم تا ببینیم این جریانات به کجا می رسد؛ راستش قضیه این است که هر خواننده ای وقتی آلبومی منتشر می کند، می خواهد از آن منتفع شود، کنسرت برگزار کند و...، اگر من امروز این آلبوم را منتشر کنم، آهنگ هایش بگیرد و مخاطبان با آن ارتباط برقرار کنند، این قدر تعداد کارهایی که منتشر می شود زیاد شده که اگر زودتر از این موقعیت استفاده نکنیم، کارها خیلی زود فراموش می شود. بنابراین در این ایام کرونا که نمی توان کنسرت گذاشت، ترجیح می دهیم آلبوم را منتشر نکنیم. امیدوارم زودتر واکسنی پیدا شود و گشایشی به وجود آید تا ما هم بتوانیم آلبوم را منتشر کنیم.

  • این آلبوم را هم با بهروز صفاریان کار کرده اید.

بله، هشت قطعه آماده است و آقای صفاریان از مدت ها قبل روی آنها کار کرده است، امیدواریم که هرچه سریع تر شرایط مهیا شود و بشود آلبوم را منتشر کرد، چون به قول شما شش سال طول کشیده است.

  • یادم است که آخرین تک آهنگ شما هم در ایام نوروز منتشر شد.

بله واقعیتی وجود دارد که الان کسی آلبوم منتشر نمی کند و همه سعی می کنند انرژی ای که قرار است روی یک آلبوم بگذارند، روی یک تک آهنگ بگذارند تا همان تک آهنگ همه گیر شود و همان را در کنسرت چهار بار اجرا کنند، بقیه کارها فقط باید وجود داشته باشند که تعداد قطعات کنسرت تکمیل شود.

  • البته شما خودتان هم با یک آهنگ به اصطلاح هیت به موسیقی ایران معرفی شدید.

بله کار خوشگل عاشق اما من در هر آلبومم حداقل یک آهنگ داشته ام که آن آهنگ مورد توجه قرار گرفته. در آلبوم اولم خوشگل عاشق بود، در آلبوم دومم قطعه سلام، در آلبوم عشق یعنی خود عشق یعنی و هنوزم همونیم؛ در همه آلبوم ها آهنگی داشته ام که مورد توجه قرار بگیرد و شاید هیچ کدام موفقیت خوشگل عاشق را تکرار نکرده اند اما مورد توجه قرار گرفته اند و الان وقتی کنسرت می گذارم به اندازه یک آلبوم کار خوب و مورد توجه دارم که اجرا می کنم و با آنها همخوانی می شود.

  • بگذارید کمی از فضای کاری فاصله بگیریم و باز به سالگرد تولدتان بپردازیم. اگر قرار باشد که یک بخش از زندگی 64 ساله تان را به عنوان بهترین بخش زندگی تان معرفی کنید کدام بخش است؟

دورانی که در فیلیپین درس می خواندم بهترین و زیباترین دوران زندگی من بود. واقعاً خوش می گذشت و کسانی هم که با هم درس می خواندیم همین عقیده را دارند که واقعاً دوران خوشی بود.

  • و اگر بخواهید سخت ترین دوران زندگی تان را مشخص کنید کدام است؟

زمانی که به ایران برگشتم واقعاً دوران سختی برایم بود. فوت مادرم و همچنین مسائل دیگری داشتم. در کل همه چیز دست به دست هم داد تا این دوران سخت تر شود.

  • فقط همین مسائل بود یا مسائل دیگری هم باعث سخت تر شدن شده است؟

بله من زمانی که در خارج از ایران بودم، تنها بودم و اگر مسئله ای هم وجود داشت، مسائل خودم بود. نه این که روزهای سختی در آنجا نداشتم و در سه سال اول مهاجرت سال های بسیار سختی را گذراندم. اما در کانادا زیاد کار کرده بودم و موقعیت مالی خوبی داشتم.

من در کانادا فقط خودم بودم و اگر غم و غصه ای هم وجود داشت فقط غم و غصه خودم بود اما اینجا که برگشتم مسائل و غم و غصه دیگران هم اضافه شد. غم خواهر، غم برادر، غم دوستان و همسایگان، غم دیگران هم تو را غمگین می کند. الان من به عنوان یک خواننده به دلیل شرایط کرونا بیکار هستم. آیا کسی از من سراغ می گیرد؟

  • البته در مورد شما می گویند که یکی از ثروتمندترین خوانندگان ایران هستید!

نه بحث این نیست که من ندارم یا این که وضع مالی ام بد است، بحث این است که شرایط خوب نیست و شرایط بدی را داریم می گذرانیم. در شرایط سختی هستیم و این سختی به تک تک ما منتقل می شود. ما همه اش به راه هایی متوسل می شویم که بتوانیم روزها و شب های مان را بگذرانیم. یک مسئله ای که اینجا وجود دارد این است که همه مردم سیاسی شده اند و مدام به دنبال اخبار سیاسی هستند. اما در خارج از ایران کسانی که به دنبال سیاست هستند، افراد محدودی هستند و بقیه مردم به کار و زندگی شان می پردازند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 31449

به "ناگفته های فریدون آسرایی از زندگی و دغدغه ها ، خواننده آهای خوشگل عاشق پولدار است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگفته های فریدون آسرایی از زندگی و دغدغه ها ، خواننده آهای خوشگل عاشق پولدار است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید