نتایج نظارت میدانی نمایندگان مجلس به صورت آنلاین در دسترس مردم قرار می گیرد

به گزارش بلاگ پو، رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که آنالیز مسائل و مسائل خوزستان از حدود 6 هفته پیش با مشارکت نمایندگان استان شروع شده بود، گفت: نتایج تصمیمات نظارت میدانی به طور شفاف و با جزئیات اجرایی به زودی در سایت مجلس بارگذاری خواهد شد.

نتایج نظارت میدانی نمایندگان مجلس به صورت آنلاین در دسترس مردم قرار می گیرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، محمد باقر قالیباف در نشست علنی امروز (یکشنبه، 16 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور با اشاره به نظارت میدانی 4 روزه مجلس شورای اسلامی از استان خوزستان گفت: ما خود را پیش از این مدیون مجاهدت های مردم خوزستان می دانستیم ولی در این مدت، استقبال گرم مردم شریف این دیار از یکی از مسئولان جمهوری اسلامی ایران مرا شرمسار خود کرد و خود را بیش از گذشته مدیون آن عزیزان دانستم. وظیفه خود می دانم از صحن علنی مجلس شورای اسلامی از مردم سرافراز خوزستان صمیمانه تشکر کنم و دست همه آنها را به گرمی بفشارم.

وی اضافه نمود: ضروری است از هر 17 نماینده استان تشکر و قدردانی کنم که این مهم بدون همراهی و کوشش آنها حتماً ممکن نبود؛ تمامی این عزیزان از حدود 6 هفته پیش تمام توان خود را به کار بستند تا مسائل حوزه انتخابیه آنها و مسائل مردم به درستی شناسایی گردد.

رئیس مجلس اضافه نمود: ما خود را متعهد می دانیم که تصمیمات گرفته شده را با نظارت مستمر تا به انتها نهایی رسیدن پیگیری کنیم. خروجی تصمیمات این نظارت میدانی به طور شفاف و با جزئیات به زودی در سایت مجلس بارگذاری خواهد شد.

قالیباف همچنین از ملت عزیز ایران و عموم مومنان که در ماه محرم، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در اقامه عزای سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام، حماسه ای درخشان آفریدند صمیمانه تشکر کرد.

4082/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33464

به "نتایج نظارت میدانی نمایندگان مجلس به صورت آنلاین در دسترس مردم قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج نظارت میدانی نمایندگان مجلس به صورت آنلاین در دسترس مردم قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید