نتیجه دریافت استقلال مثل معجزه است، ماشین سازی حریف ساده ای نیست

به گزارش بلاگ پو، علی چینی در گفتگو با خبرنگاران گفت: استقلال بازی ساده ای مقابل ماشین سازی در پیش ندارد. علیرغم این که این بازی در تهران است، ماشین سازی تیمی خطرناک و حریفی قابل احترام است و آبی ها باید جانب احتیاط را در این بازی رعایت کنند.

نتیجه دریافت استقلال مثل معجزه است، ماشین سازی حریف ساده ای نیست

مربی پیشین آبی پوشان گفت: استقلال هرچقدر در فاز تهاجمی فوق العاده است، در فاز نقاط ضعفی دارد و امتیازاتی که در این فصل از دست داده به خاطر همین نقاط ضعف بوده. امیدوارم مدافعان در این بازی تمرکز لازم را داشته باشند چون ماشین سازی با مهاجمان سرعتی که دارد می تواند دردسر ساز شود. درست مثل هفته اول که همان مهاجمان سرعتی بلای جان خط دفاعی شدند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال در این فصل آنقدر خوب بوده که انتظار از این تیم بسیار زیاده شده. انتظار آنقدر زیاد هست که حالا ما منتظریم در سومین بازی بدون سرمربی باز هم پیروزی پر گلی به دست آید که البته این موضوع غیر ممکن هم نیست. اما واقعیت این است که نتیجه دریافت این تیم واقعا چیزی در حد معجزه است. چطور می شود یک تیم ده دوازده روز مربی نداشته باشد و اینطور چشم نواز بازی کرده و این نتایج خوب را به دست آورد.

وی اضافه کرد: امیدوارم متولیان این تیم هر کس و هر کجا که هستند از وزارت ورزش گرفته تا هیات مدیره، با سرعت مسائل این تیم را که لاینحل هم نیست از پیش رو بردارند. امسال بهترین فرصت است که این تیم در رقابتی فشرده قهرمان لیگ برتر شود و نباید اجازه داد این فرصت به سادگی از دست برود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17938

به "نتیجه دریافت استقلال مثل معجزه است، ماشین سازی حریف ساده ای نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه دریافت استقلال مثل معجزه است، ماشین سازی حریف ساده ای نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید