نحوه برگزاری قرعه کشی مسابقات کشتی تغییر می کند

به گزارش بلاگ پو، با تصمیم هیأت اجرایی اتحادیه جهانی کشتی، نحوه اجرای فرآیند قرعه کشی مسابقات تغییر خواهد کرد.

نحوه برگزاری قرعه کشی مسابقات کشتی تغییر می کند

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در اجرای فرآیند قرعه کشی جدید برای مسابقات کشتی، از فناوری بلاکچین (Blockchain) برای اطمینان از تصادفی بودن نحوه چینش ورزشکاران در جداول قرعه کشی مسابقات استفاده خواهد شد. این سیستم که برای اولین بار و در راستای جنبش المپیک انجام می شود، توسط کمیته بین المللی المپیک مورد تصویب و تشویق قرار گرفته است.

سباستین گونات مدیر فناوری اطلاعات اتحادیه جهانی کشتی در این باره گفت: ما همیشه در تلاش هستیم که عملیات قرعه کشی را بهبود بخشیم و در راستای شفافیت کامل در فرایند اجرای کار حرکت می کنیم. خوشحالم که می توانیم بلاکچین را معرفی کنیم زیرا این کار موجب صرفه جویی در زمان قرعه کشی و اطمینان از تصادفی بودن کامل آن می شود.

وی ادامه داد: این قرعه کشی فقط برای یک بار برای هر رشته انجام می شود (در تمامی اوزان) و ورزشکاران، مربیان و هواداران می توانند سه روز پیش از مسابقات برخی از جداول را مشاهده کنند.

ژان دانیل ری مدیر ورزش اتحادیه جهانی کشتی نیز در مورد نحوه جدید قرعه کشی شرح داد: این یک گام بزرگ برای ما محسوب می شود، زیرا به مربیان این دسترسی را می دهد که از قبل حریفان کشتی گیران خود را بشناسند تا فرایند آماده سازی آن ها را بهتر انجام دهند. فرایند اجرای کار همیشه در دست بررسی است و این تغییرات نشان می دهد که ما آماده انطباق با نیاز مربیان، ورزشکاران و هواداران خود هستیم.

وی افزود: در شروع مسابقات هر رشته یک جلسه فنی برگزار می شود، در حالی که پیش از این قبل از شروع مسابقات یک جلسه فنی برگزار می شد و شرکت در این جلسه همچنان الزامی است.

اتحادیه جهانی تصمیم گرفته است برای مسابقات انتخابی المپیک در قاره اروپا و رقابت های انتخابی المپیک در سطح جهان فقط یک بار قرعه کشی را انجام دهد (برای کل مسابقات) و در بازی های المپیک 2020 نیز قرعه کشی برای هر روز از مسابقات انجام خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17450

به "نحوه برگزاری قرعه کشی مسابقات کشتی تغییر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری قرعه کشی مسابقات کشتی تغییر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید