نمایندگان ایران یک طلا و دو برنز دیگر کسب کردند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، در ادامه این رقابتها که با حضور 400 ووشوکار از 20 کشور در برونئی جریان دارد، امروز سه شنبه 29 مردادماه تیم کشورمان پیروز به کسب یم نشان طلا در بخش ساندا و دو برنز دیگر شد تا جمع مدالهای ایارن به عدد 7 برسد. یونس شهرکی امروز طلا گرفت و شاهین بنی طالبی به همراه منیره پناهی هم دو برنز بدست آوردند.

نمایندگان ایران یک طلا و دو برنز دیگر کسب کردند

در تالوی دختران: منیره پناهی در فرم جین شو رده سنی 15 تا 18 سال با امتیاز 9.36 در صندلی سوم ایستاد و مدال برنز را از آن خود کرد. یی فی یانگ از چین با 9.55 طلا گرفت و لی ین شوهن از سنگاپور 9.38 به مدال نقره رسید. نازنین بازدار، فاطمه جزینی، ستایش تک فلاح و هستی صدیقی دیگر تالوکاران تیم دختران ایران بودند که امروز به اجرای فرم پرداختند.

در ساندای دختران مهراسا عبدالهی در وزن 56 کیلوگرم در مبارزه ای نفس گیر که سه راند طول کشید برابر حریف ویتنامی به پیروزی رسید. وی که از حریف خود در راند سوم عقب بود در ثانیه انتهای 2 امتیاز گرفت و برنده شد و به فینال رفت. او برای کسب مدال طلا به مصاف ووشوکاری از چین می رود.

در تالوی پسران شاهین بنی طالبی در رقابتهای صبح به نشان برنز دست یافته بود. طاها بدیعی، امیرعلی میلابی و پویا حاتمی دیگر تالوکاران تیم پسران ایران بودند که امروز به اجرای فرم پرداختند.

در ساندای پسران یونس شهرکی در فینال وزن 45 کیلوگرم نوجوانان برابر بابولو موندا از هند نهاده شد و در مبارزه ای سخت که سه راند ادامه پیدا کرد به رجحان دست یافت و مدال طلا را از آن خود کرد.شهرکی روز گذشته نیز برابر محمد راهنمایی از اندونزی به رجحان دست یافته بود. در این وزن نمایندگان اندونزی و ویتنام به مدال برنز مشترک رسیدند.

علی ظفری در وزن 52 کیلوگرم ساندای جوانان مقابل اومور زاکوف از قرقیزستان به رجحان دست یافت و راهی نیمه نهایی شد تا با نماینده چین مصاف دهد. ظفری روز گذشته نیز، حریفی از ماکائو را شکست داده بود. مهدی اکبری در وزن 56 کیلوگرم ساندای جوانان، سون جائه مین از کره جنوبی دارنده مدال طلای جوانان دنیا در سال 2018 را با اقتدار از پیش روی برداشت و به نیمه نهایی رسید تا به مصاف هند برود.

تا انتها روز دوم سهیل موسوی و یونس شهرکی دو نشان طلا، شاهین بنی طالبی (2 مدال)، تیم دوئلین دختران (متشکل از فاطمه جزینی و منیره پناهی)، نازنین بازدار و منیره پناهی هم 5 مدال برنز برای تیم کشورمان کسب نموده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10711

به "نمایندگان ایران یک طلا و دو برنز دیگر کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان ایران یک طلا و دو برنز دیگر کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید