نمره قبولی پرسپولیس در مبارزه با کرونا

به گزارش بلاگ پو، باشگاه پرسپولیس با رعایت پروتکل ها اجازه آلوده شدن بازیکنان و اعضای تیم را به بیماری کووید 19 نداده است.

نمره قبولی پرسپولیس در مبارزه با کرونا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرسپولیسی ها که یکی از نخستین تیم هایی بودند که تست کرونا را پشت سر گذاشتند و تمرینات خود را شروع کردند تا اینجای کار سه بار تست کرونا داده اند و به جز مرتبه نخست که دو عضو تدارکات پیش از استارت تمرینات به این بیماری مبتلا شده بودند، دیگر مسئله ای از این بابت به وجود نیامد.

در تمرینات تیم پرسپولیس تونل ضدعفونی نصب شده و اقلام بهداشتی نیز در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و دیگر پروتکل ها نیز رعایت شده اند، به طوری که افسر فدراسیون پزشکی - ورزشی نیز از عملکرد سرخ ها رضایت داشت. اما این تازه یک بخش ماجراست و بازیکنان پرسپولیس پس از انتها تمرین نیز کوشش بر رعایت پروتکل و جلوگیری از حضور در محافل عمومی داشته اند و نتایج این کوشش هم قابل قبول بوده است.

حالا پرسپولیسی ها امیدوارند که در سفر به تبریز هم مسئله ای برایشان به وجود نیاید تا بتوانند با همین شرایط لیگ را ادامه دهند. سرخ ها در صورت پیروزی برابر ماشین سازی اختلاف خود با سپاهان را به 12 امتیاز می رسانند و با کسب دو پیروزی دیگر، فرصت قطعی کردن قهرمانی را خواهند داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29951

به "نمره قبولی پرسپولیس در مبارزه با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمره قبولی پرسپولیس در مبارزه با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید