هفته سوم کورس اسبدوانی بهاره گنبد برگزار شد

به گزارش بلاگ پو، میکائیل قزلجه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در هفته سوم رقابت های کورس اسبدوانی بهاره گنبد بعدازظهر پنجشنبه 55 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد در 6 دور هزار متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

هفته سوم کورس اسبدوانی بهاره گنبد برگزار شد

وی اضافه کرد: جوایز این هفته از مسابقات 70 میلیون و 525 هزار تومان است که به صاحبان اسب های اول تا سوم کورس های هفت گانه اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، در دور اول اسب های تروبرد دو ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که عبدالحلیم قبادی با اسب جانامون زودتر از خط پایان گذشت و پیمان قلرعطا با اسب تاواتال و آق اویلی بشگرد با اسب تاواریش به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب های تروبرد سه ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر بود که عبدالحلیم قبادی با اسب اسپشیال استوری عنوان اول را به دست آورد و رامین قهرمانی با اسب بل فرمول و نادر صالح پور با اسب چارلی به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب های دوخون سه ساله در کلاس میدن به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که پیمان قلرعطا با اسب گل هلدی پیروز به کسب مقام اول شد و موسی محمدی با اسب راین استورم و محمد خوجملی با اسب گلد نینو به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب های ترکمن سه ساله در کلاس پنج به مسافت هزار متر شکل گرفت که طاهر گوگ نژاد با اسب آتلار زودتر از خط پایان عبور کرد و اسحاق یزدانی با اسب آلتین شاد و نورمحمد بهادر با اسب ملیله به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب های تروبرد سه ساله در کلاس پنج به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که آرمین آق آتابای با اسب بیوتی فیبز نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و کمال دلیجه عطا با اسب دیواهج و آق اویلی بشگرد با اسب هیراد نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب های تروبرد سه ساله در کلاس چهار به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که آرمین آق آتابای با اسب لاکسیدا پیروز به کسب مقام اول شد و آق اویلی بشگرد با اسب بن ریو جانی رو و نادر صالح پور با اسب عقاب به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

آق آتابای و قبادی بهترین چابکسواران هفته

در پایان هفته سوم رقابت های کورس اسبدوانی بهاره گنبد، آرمین آق آتابای و عبدالحلیم قبادی هر کدام با کسب دو مقام نخست بهترین چابکسواران هفته لقب گرفتند، پیمان قلرعطا یک مقام نخست و یک مقام دوم کسب کرد و طاهر گوگ نژاد یک مقام نخست به دست آورد.

لازم به ذکر است؛ هفته چهارم رقابت های کورس اسبدوانی بهاره گنبد بعدازظهر جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان های گنبد کاووس، آق قلا و بندر ترکمن برگزار می شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه های سوارکاری این سه شهرستان می کشاند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6522

به "هفته سوم کورس اسبدوانی بهاره گنبد برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته سوم کورس اسبدوانی بهاره گنبد برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید