همه تیم های ملی با یک فلسفه بازی می نمایند

به گزارش بلاگ پو، نشست هم اندیشی کادرفنی تیم های ملی فوتبال با هدف تعامل و ایجاد وحدت رویه در برنامه های کلیه تیم های ملی فوتبال امروز(چهارشنبه) از ساعت 11:15 با حضور مهدی تاج ،محمود شیعی،ابراهیم شکوری ،محمدرضا ساکت، مارک ویلموتس، اکبر محمدی،مرتضی محصص اعضای کادرفنی و مدیریتی تیم های ملی فوتبال پایه در هتل آموزشگاه ملی فوتبال برگزار گردید.

همه تیم های ملی با یک فلسفه بازی می نمایند

ارتباط سازمانی بین تیم های ملی

در ابتدای این جلسه ساکت،سرپرست تیم ملی گفت: براساس تاکیدات رئیس فدراسیون به منظور هم افزایی کادر فنی بزرگسالان و سایر تیم های پایه فوتبال جلسه مهم امروز برگزار گردید. خوشحالیم که در زمان ریاست فدراسیونی آقای تاج به این هدف که از ابتدا عنوان شده بود تحقق بخشیدیم تا تبادل اندیشه و تجربیات در تمام نیم های فوتبال داشته باشیم. امروز مربیان بزرگی در اینجا حاضر شده اند.

در ادامه نشست، رئیس فدراسیون هم گفت: از نظرم برگزاری این جلسه برای نخستین بار کاری بسیار ارزشمند است. از ویلموتس و دستیارانش تشکر و قدردانی دارم و از سرمربیان حاضر در نشست هم ممنون هستم همینطور از کمیته فنی و اعضای هیات رییسه که در اینجا حضور دارند. جلسه امروز بابت ایجاد ارتباط سازمانی بین تیم های ملی است و باعث می گردد تا رویه و فلسفه تیم بزرگسالان در سایر تیم ها هم ایجاد گردد. از ابتدای عقد قرارداد با ویلموتس این موضوع را با وی در میان گذاشتم. این کار بسیار درستی است و این جلسه با شکل های مختلف ادامه خواهد داشت در فواصل زمانی مختلف و با توجه به مسابقات پیش روی تیم ها پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه اضافه نمود: کمپ تیم های ملی را یک توسعه حداقلی تا انتها سال خواهیم داشت.وضع اقتصادی فدراسیون از نظر تعادل بد نیست اما مباحثی جهت انتقال پول هایمان وجود دارد که برطرف خواهد شد. از نظرم به طور کلی حال فوتبال خوب است و مواردی که سازمان تیم های ملی درنظر داشته باشد مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

رئیس فدراسیون در انتها گفت: از ویلموتس تشکر می کنم و امیدوارم روز دوشنبه هم فوتبال خوبی بین دو تیم بزرگسالان و امیدها ببینیم که این هم اتفاق بسیار خوبی است.

از بین اعضای تیم های ملی پایه مدیر تیم امید اولین نفری بود که صحبت کرد.

مربیان پایه چه گفتند؟

حمید استیلی مدیر تیم ملی امید در این نشست ضمن خوشامدگویی به مارک ویلموتس گفت:امیدواریم در این چهارسالی که ویلموتس در ایران هستند یاری زیادی به فوتبال ما داشته باشند. از اینگونه نشست ها تاکنون نداشته ایم. همچنین نظارت و همگرایی نداشتیم و مسابقه ای که بین تیم بزرگسالان و امید انجام می گردد اقدام بسیار خوبی است و برای امیدها انگیزه خیلی بالایی ایجاد خواهد نمود.

وی در ادامه اضافه نمود:ارتباطی که اکنون بین مربیان تیم های تمام رده ها ایجاد شده باعث پیشرفت فوتبال ما می گردد. چیزی که پیش از این نداشتیم و امیدواریم نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم. در شرایط فعلی حتی انجام بازیهای تدارکاتی بسیار سخت است اما در رده های پایه هم خوشبختانه فدراسیون در حال حمایت از برنامه هایمان است که جا دارد تشکر داشته باشم از این حمایت های اجرا شده.

در ادامه فرهاد مجیدی، سرمربی تیم امید گفت:در ابتدا به ویلموتس خوش آمد می گویم. همچنین از رئیس فدراسیون و کمیته فنی بخاطر اعتمادی که به من داشتند تشکر می کنم و ایمان دارم که می توانیم به المپیک راه پیدا کنیم. در آغاز کار حدود 60 بازیکن را به اردو فراخواندیم و برای اردوی فعلی هم حدود 30 نفر را در اردو داریم. فلسفه مربیگری من این است که مهم نیست تیم من چند گل می خورد ، مهم این است که دو برابر گل های خورده گل بزند.

سیروس پورموسوی سرمربی تیم جوانان نیز پاورپوینت مربوط به تیم جوانان را برای حاضرین ارائه کرد و با بیان توضیحات لازم شامل آنالیز حدود هزار بازیکن از سراسر کشور به تشریح سیستم بازی تیم جوانان پرداخت.

حسین عبدی سرمربی تیم نوجوانان نیز با اشاره کوتاهی به سوابق حرفه ای بازیگری و مربیگری خودش گفت:معتقدم برای تغییر روش فوتبال باید نگرش ها تغییر کند و امروز اتفاق بسیار خوبی افتاده که شاهد هم اندیشی و حضور مربیان تیم های ملی در کنار هم هستیم.

محمد یاوری سرمربی تیم نونهالان هم در این نشست گفت:آنچه مسلم است این نشست در راستای همسان سازی رویه تیم های ملی برگزار گردیده است. در سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در رده نونهالان انجام شد که بخشی از آن را در پاور پوینت تشریح می کنم. امیدوارم این همکاری ها همچنان ادامه داشته باشد و شاهد اتفاقات مثبتی در این زمینه باشیم.

3

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8828

به "همه تیم های ملی با یک فلسفه بازی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه تیم های ملی با یک فلسفه بازی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید